خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » مدیر آموزش و پرورش ورامین: دریافت وجه اضافی و الزام اولیاء برای خرید لباس مدارس ممنوع است

مدیر آموزش و پرورش ورامین: دریافت وجه اضافی و الزام اولیاء برای خرید لباس مدارس ممنوع است

mojtaba-arab-ameri-92-12-14-www-varamincity-com-(9)

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: دریافت هرگونه وجه اضافی از اولیاء دانش آموزان و ملزم نمودن آنان جهت خرید لباس متحد الشکل مدارس ممنوع است.

مجتبی عرب عامری گفت: ستاد ثبت نام دانش آموزان شهرستان ورامین فعالیت خود را در چارچوب موازین قانونی آغاز نموده و تاکنون کار ثبت نام از دانش آموزان ورودی و میان پایه اکثر مدارس انجام گرفته است.

وی افزود: یکی از مسایل مهم که در هنگام ثبت نام از مدیران مدارس خواسته شده ، رعایت مسائل قانونی و عدم دریافت هرگونه وجه اضافی از سوی اولیاء دانش آموزان است ، در هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی تنها هزینه بیمه قابل دریافت است و مبلغ دیگری نباید از اولیاء دریافت شود.

مدیر آموزش و پرورش ورامین اظهار داشت: خانواده ها و اولیای دانش آموزان در تهیه روپوش و مانتو مدارس مختار هستند و مدیران مدارس و انجمن اولیا مربیان حق دخالت مستقیم و غیر مستقیم را در تهیه آن ندارند ضمن آن که به مدیران تذکر داده شده تا رنگ روپوش دانش آموزان را نسبت به سال های گذشته تغییر ندهند تا آن دسته از دانش آموزانی که لباس های سال گذشته را به درستی استفاده کرده اند بتوانند در سال جاری نیز از آن بهره ببرند.

وی گفت: ثبت نام قطعی و نهایی دانش آموزان پایه اول ابتدایی با شرکت در طرح سنجش انجام می شود و مدیران مدارس دولتی ملزم هستند از دانش آموزان میان پایه بدون حضور دانش آموز اولیا در فرصت مقرر ثبت نام به عمل آورند .

عرب عامری گفت: مدیران باید دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان و شماره تلفن های پاسخگویی به شکایات ستاد نظارت بر ثبت نام را در تابلوی اعلانات در معرض دید مراجعه کنندگان قرار دهند تا در صورت نیاز اولیاء بتوانند با مسوولان ستاد نظارت بر ثبت نام شهرستان و استان ارتباط برقرار کنند.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.