خانه » اخبار و رویدادها » مجید تاجیک رئیس اداره آموزش و پرورش ورامین شد/ تقدیر از زحمات هفت ساله مجتبی عرب عامری

مجید تاجیک رئیس اداره آموزش و پرورش ورامین شد/ تقدیر از زحمات هفت ساله مجتبی عرب عامری

به گزارش ورامین سیتی، پیش از ظهر امروز آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش ورامین با حضور محمد صیدلو رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و در غیاب فرماندار و امام جمعه ورامین در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حدود هفت ساله مجتبی عرب عامری در کسوت ریاست آموزش و پرورش ورامین تقدیر و مجید تاجیک مدیر مرکز استعدادهای درخشان شهرستان به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش معرفی شد.

رئیس سابق اداره آموزش و پرورش ورامین در این مراسم اظهار داشت: خداحافظی واژه ای آموزنده و عبرت انگیز است و همراه خداحافظی روحمان و خاطرمان دردمند می شود، لکن گذشت زمان هر پدیده ای را به کام خداحافظی می کشاند.

مجتبی عرب عامری افزود: لحظات پایانی هم در حال گذر است و دیگر این کلاس درس تکرار نخواهد شد و بنار بر فرمایش امام علی هر آمدنی را رفتنی است و خوشا بر احوال آنانکه در طاعت خالقند و در خدمت مخلوق.

وی از زحمات و حمایت مسئولان و مدیران اجرایی، خیرین مدرسه ساز و فرهنگیان و مدیران مدارس تشکر کرد

محمد صیدلو رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در این مراسم با اشاره به اهمیت خدمت رسانی در آموزش و پرورش اظهار داشت: خدمت رسانی در آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار بوده و دارای اجر عظیمی است زیرا آینده سازان کشور در مدارس کشور پرورش پیدا می کنند. منبع: مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.