خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: امیدواریم مسوولان شهرستان باکنار گذاشتن اختلافات، راه را برای خدمت رسانی مناسب به مردم همواره سازند

فرماندار ورامین: امیدواریم مسوولان شهرستان باکنار گذاشتن اختلافات، راه را برای خدمت رسانی مناسب به مردم همواره سازند

محسن خوانساری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین که در مسجد جامعه این شهرستان برگزار شد تصریح کرد: ماه مبارک رمضان و شب های قدر فرصت مناسب و مغتنمی است که باید قدردان آن بوده و تلاش کرد که از برکات آن بهره مند شد.

وی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی(ع) گفت : حضرت علی(ع) بعد از پیامبر گرامی اسلام(ص) بزرگترین شخصیت عالم است ، ایشان نخستین فردی است که به پیامبر(ص) ایمان آوردند و در تمامی صحنه های انقلاب در کنار نبی مکرم اسلام حضور داشته و در پیشبرد اهداف اسلام نقش به سزایی ایفا می کردند.

وی گفت : یکی از مهمترین افتخارات مردم ایران اسلامی ، پیروی از حضرت علی (ع) است و این امر باعث شده تا ایران اسلامی به عنوان نگینی درخشان در جهان اسلام نمایان شود و همین امر دشمنی استکبار جهانی به عنوان دشمن شماره یک اسلام با ایران بیشتر شود .

وی بیان داشت : امروز تمامی تفکرات و شیطنت هایی که اطراف ایران انجام می گیرد برای آن است که به نحوی اثر سوء روی قدرت ایران گذاشته و از این قدرت و تأثیرگذاری بکاهند.

نماینده دولت در شهرستان ورامین گفت : امروز مردم مظلوم فلسطین و غزه زیر بمباران بمب های شیمیایی اسراییل قرار گرفته اند ، مردم عراق در مواجهه با گروه های بعثی داعشی قرار گرفته اند تا اصل اسلام ضربه و صدمه ببیند ولی این اتحاد و همدلی مسلمانان است که تمامی این توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

وی در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان ورامین گفت : ورامین و ۱۵ خرداد نام هایی شناخته شده در ایران اسلامی می باشند ، اتقاقات و تحرکات انقلابی صورت گرفته در این منطقه در هیچ جای کشور صورت نگرفته و باید قدردان مردم این دیار که همواره در صف اول دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارد بود .

وی یکی از مهمترین مشکلات شهرستان ورامین را کمبود آب زراعی اعلا کرد و گفت :کمبود آب ، اساسی ترین مشکل توسعه کشاورزی شهرستان ورامین است ، هم اکنون از ۹۰ هزار هکتار اراضی قابل کشت شهرستان تنها ۳۰ هزار هکتار زیر کشت انواع محصولات کشاورزی می رود که امیدواریم با راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه جنوب تهران ، امکان ورود آب تصفیه شده به اراضی شهرستان و رفع مشکلات این بخش فراهم شود .

خوانساری راه اندازی صدا و سیمای شهرستان های استان تهران را یکی دیگر از مطالبات مردم این دیار اعلام کردو افزود : راه اندازی مردم صداو سیمای شهرستانهای استان تهران یکی از مسائلی است که مسوولین شهرستان پیگیر آن بوده اند که به این واسطه بتوان فعالیت های صورت گرفته را اطلاع رسانی مناسبی دهیم .

فرماندار ورامین اظهار داشت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی یکی دیگر از مطالبات مردم و مسوولین شهرستان ورامین است زیرا این مهم می تواند به رشد و توسعه اقتصاد منطقه نقش مهمی ایفا کرده و فرصت های شغلی متعددی را در شهرستان ایجاد کند که امیدواریم با تلاش های دولت تدبیر و امید زمینه این مهم فراهم شود.

وی تأکید کرد : یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان ورامین ، ایجاد خط متروی شهرستان به تهران است ، تلاش های بسیاری صورت گرفته و اقدامات مناسبی نیز انجام شده که امیدواریم مسوولان شهرستان باکنار گذاشتن اختلافات و با امید بستن به فضل خداوند ، راه را برای خدمت رسانی مناسب به مردم همواره سازند.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.