خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » انتقاد محمودی از جنجال آفرینی برخی رسانه‌ها/ همه متفق القول می‌گویند باید پروژه مترو به سرعت انجام شود

انتقاد محمودی از جنجال آفرینی برخی رسانه‌ها/ همه متفق القول می‌گویند باید پروژه مترو به سرعت انجام شود

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به فرازهایی از خطبه امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: انسان متقی شهادت به حق می‌دهد پیش از اینکه دیگران علیه او شهادت دهند.

وی در ادامه بحث سبک زندگی انسان افزود: یکی از موارد مهم در سبک زندگی انسان پرداخت زکات است، بدانیم این واجب یعنی پرداخت زکات از دیدگاه اسلام و قرآن بسیار پراهمیت است، پرداخت زکات نوعی پس‌انداز است، امام رضا(ع) فرمودند «هرگاه زکات پرداخته نشود چارپایان دچار مرگ و میر می‌شوند»، مرگ و میر چارپایان زندگی انسان را مختل می‌کند.

حجت‌الاسلام محمودی عنوان کرد: امام باقر(ع) فرمودند «کسی که زکات نپردازد خدا دارایی‌اش در روز قیامت را مانند افعی به او عرضه می‌دارد»، زکات را جدی بگیریم، به وسیله زکات و حقوق واجبه مالی خدمات فراوانی انجام می‌شود و گره‌های بسیاری از مستمندان باز می‌شود.

اهمیت کمک به نیازمندان و ایتام

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ورامین به میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اشاره و روایتی از آن حضرت بیان کرد: «جوانمرد آن کسی است که برای حفظ دین حریص باشد و مال خود را از حرام پاک کرده و حقوق را رعایت کند، تمام دین همین است.

حجت‌الاسلام محمودی سپس به هفته اطعام نیازمندان و ایتام اشاره کرد و گفت: سعی کنید به نیازمندان و ایتام کمک کنید و برای خود توشه‌ای بیندوزید.

وی در ادامه روز تامین اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و گفت: تامین اجتماعی به اقشار مختلف مردم خدمت ارائه می‌دهد، از رئیس این اداره و همکاران ایشان متشکرم.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان را گرامی می‌داریم، این نهاد ضامن اسلامیت نظام اسلامی است و به همین دلیل دشمنان همواره با این نهاد دشمنی کرده‌اند.

۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب

وی اضافه کرد: ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب است، در این روز مزدوران رضاشاه به مسجد گوهرشاد حمله کردند، ترویج بدحجابی و کشف حجاب برای از بین بردن اصالت مردم مومن همواره جزء برنامه‌های غرب و دشمنان بوده است، اسلام را در اندلس پس از قرن‌ها حکومت اسلام با اشاعه فحشا بیرون کردند.

خطیب امروز جمعه ورامین گفت: در سال ۷۳ فقط ۳ شبکه فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی فعال بود، امروز تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای قابل دریافت در این ۱۸ هزار شبکه است، اهداف عمده دجال واره ماهواره‌ها عرضه فساد جنسی و شکستن قبح خیانت به همسر است، شکستن قبح طلاق و حتی برگزاری جشن طلاق؛ ترویج مسیحیت تحریف شده، ترویج اختلاف بین شیعه و سنی است.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: اگر گناه را دیدیم و نهی از منکر نکردیم آن گناه به پای ما نوشته می شود.

وی سپس به سالروز فتنه ۱۸ تیر اشاره کرد و گفت: با لطف الهی علیرغم آن همه لجن پراکنی دجال ‌واره‌ها ملت ایران طومار فتنه‌گران را در هم پیچید، اگر فتنه‌گران به طور رسمی از فتنه ابراز پشیمانی کردند که کردند و اگرنه ملت ایران در برابر همه فتنه‌گری‌ها ایستاده است،

بررسی حوادث خونبار جهان اسلام

حجت‌الاسلام محمودی گفت: امروز حوادث خونبار جهان اسلام غم و غصه را به دل هر مسلمان دلسوزی نشانده است، در فلسطین و عراق چه جنایاتی می‌شود، البته تجربه تاریخ نشان داده که مقاومت ملت‌ها مستکبران را زمین‌گیر خواهد کرد و قطعا ملت در روز قدس فریاد ضد استکباری سر خواهند داد.

وی در مورد برنامه‌های هسته‌ای کشور گفت: چه در مورد مذاکرات هسته‌ای و چه برخورد با گروه‌های تکفیری امروز آمریکا خباثت خود را نشان داد و مستحق شعار مرگ بر آمریکا است.

همه مسئولان متفق‌القول هستند که هرچه سریع‌تر پروژه مترو اجرا شود

حجت‌الاسلام محمودی در پایان مسائل داخلی شهرستان را مورد اشاره قرار داده و تصریح کرد: پیگیری مسائل شهرستان از مطالبات شهرستان است،عزم ملی و وحدت شهرستان بسیار اهمیت دارد، در مورد مساله مترو هم برخی جنجال‌های رسانه‌ای بود که بحمدالله نشستی با دعوت امام جمعه محترم برگزار گردید و همه متفق القول می‌گویند باید این پروژه به سرعت انجام شود که ان شاء الله با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود اینچنین خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.