خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه جوادآباد تبیین کرد/ چگونه حرف یک روحانی بر اقشار مختلف تأثیر خواهد گذشت

امام جمعه جوادآباد تبیین کرد/ چگونه حرف یک روحانی بر اقشار مختلف تأثیر خواهد گذشت

81229055-5808852

امام جمعه شهر جوادآباد ورامین گفت: هر چه میزان اطلاعات دینی مردم بالاتر رود ، توطئه فرهنگی دشمنان در منحرف کردن افراد از میسر حق خنثی خواهد شد .

حجت الاسلام سید حسین حسینی روز دوشنبه در جلسه مشترک با ائمه جمعه و جماعات شهر جواد آباد که در محل دفتر امام جمعه جواد برگزار گردید اظهار داشت : یکی از ریشه های فرهنگ انقلاب اسلامی رابطه خوب و مناسب مردم و روحانیت بوده است و این رابطه مناسب باید همواره حفظ و تقویت شود.

وی افزود : اطلاعات دینی مردم بیشتر از طریق دریافت معارف از طریق شخصیت های روحانی بدست می آید و روحانیون در این بین سهم و نقش عمده ای ایفا می کنند ، هرچقدر اطلاعات دینی مردم بالا برود در مقابل دشمنان و شیطان ، قوی تر و قدرتمندتر و بیمه می شوند و ناهنجاری ، فساد و اختلافات خانوادگی از بین خواهد رفت .

وی اظهار داشت: تمامی دین داران ، شهدا ، جهاد گران و غیرت مندان با رهنمون علما و فقها به درجه متعالی رسیده اند، کلمه بقیه الله مربوط به وجود امام زمان (عج) است و عالمان دین که راهیان راه آن حضرت و نایبان آنحضرت بوده و دستورات آنحضرت را فراگرفته ، عمل کرده و منتشر می کنند ،کسانی هستند که مصداق بقیه الله هستند.

حسینی گفت : اگر روحانی حرف خوب داشته باشد،مطالب را خوب بداند و از معلوماتی گرانبار ،پرمغز و مطالعاتی سرشار بهره مند باشد ، حرف خوب را به درستی بیان کند ، خوب تبلیغ نماید و از عهده تبلیغی شایسته به خوبی بر آید و روی موازین عمل کند ، رفتاری مناسب و مطابق شأن روحانی خود داشته باشد بین مردم محبوب شده و حرف وی بر روی اقشار مختلف تأثیر خواهد گذشت .

امام جمعه جواد آباد تصریح کرد : اگر اهل علم چنانچه شایسته است علم را عمل کند و بار مسئولیت آنرا به دوش کشند خداوند ، فرشتگان و مردم درست پیشه او را دوست خواهند داشت ولی آنانکه علم را به خاطر دنیا طلبی فرا گرفتند به همین جهت خداوند بر ایشان خشمگین می شود و نزد مردم نیز خوار و بی مقدار خواهند گشت.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.