خانه » اخبار و رویدادها » دشمنان نظام اسلامی تلاش دارند به اسم تشیع،رهبری نظام اسلامی را دچار خدشه کنند

دشمنان نظام اسلامی تلاش دارند به اسم تشیع،رهبری نظام اسلامی را دچار خدشه کنند

امام جمعه موقت ورامین گفت: منشأ بسیاری از بیماری ها دود سیگار و قلیان است و در بسیاری از موارد ریشه اعتیاد به مواد مخدر نیز سیگار بوده که در این رابطه چهار هزار پزشک به رییس جمهور نامه نوشتند که امیدواریم به آن توجه شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی و رحلت علامه امینی صاحب کتاب الغدیر اظهار داشت: کتاب الغدیر شیعه را بیمه و با نشان دادن حقانیت شیعه خدمت بزرگی به جهان تشیع کرد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به سالروز مبارزه با مواد مخدر افزود:  مواد مخدر یک بالای خانمان سوز است، امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد و در افغانستان  ۲۰۹ هزار هکتار زمین زیر کشت خشخاش رفته و میزان تولید تریاک از ۶ هزار تن گذشته است که در مقایسه با سالهای گذشته بیش از ۱۵۰۰ درصد رشد داشته است.

۳۵ درصد سرطانها به دخانیات بر می گردد

وی ادامه داد: منشأ بسیاری از بیماری ها دود سیگار و قلیان است و در بسیاری از موارد ریشه اعتیاد به مواد مخدر نیز سیگار بوده  که در این رابطه چهار هزار پزشک به رییس جمهور نامه نوشتند که امیدواریم به آن توجه شود که در آن نامه مطرح شد که  ۳۵ درصد سرطان ها به دخانیات بر می گردد و ۱۵ درصد جوانان ۱۳ تا ۱۵ ساله مصرف کننده قلیان هستند و میزان عوامل سرطانی در قلیان چهار برابر سیگار است و سالانه ۶۰ میلیارد نخ در کشور دود می شود و به طور میانگین روزانه ۱۰ نفر برای استعمال مواد مخدر از بین می روند.

محمودی اضافه کرد: سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه مادی برای مبارزه با مواد مخدر به کشور تحمیل می شود و در این راه تعداد زیادی از سربازان نیروی انتظامی و بسیجیان به شهادت رسیدند و در عرصه اجتماعی نیز شاهد افزایش تعداد زندانیان و انجام برخی اعمال و جرائم اجتماعی در اثر استعمال مواد مخدر هستیم.

انتظار مردم و رهبری از دستگاه قضایی بسیار بالا است

این مسئول گفت: امروز برای مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک جهاد همه جانبه و فراگیر هستیم و دست در دست یکدیگر به مبارزه پرداخته و  توجه داشت که تا در این موضوع همت عمومی شکل نگیرد به نتیجه قطعی نخواهیم رسید.

خطیب نماز جمعه ورامین با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: کار قضاوت کار سنگین بوده و انتظار مردم و رهبری از دستگاه قضایی  بسیار بالا است و امروز باید دستگاه قضا با جرائم مختلف با قاطعیت برخورد کند.

برخی شبکه های ماهواره ای به اسم تشیع درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند

وی با اشاره به سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری نیز تأکید کرد: در ششم تیر ۱۳۶۰ به جان آیت اله خامنه ای سوء قصد کردند که به توفیق الهی به نتیجه نرسیدند و امروز  نیز  دشمنان نظام اسلامی به نحو دیگری و بوسیله امواج ماهواره تلاش دارند به اسم تشیع، شخصیت ولایت فقیه و رهبری نظام اسلامی را دچار خدشه کنند.

محمودی متذکر شد: برخی منحرفین داخلی و دشمنان خارجی جایگاه ولایت را مورد هدف قرار دادند و در این راه از همه وسائل و ابزارها استفاده می کنند اما به نتیجه نخواهند رسید.

ایران با آمریکا سازش نخواهد کرد

این مسئول با اشاره به سالروز مورد هدف قرار گرفتن هواپیمایی ایرانی توسط ناو آمریکایی اظهار داشت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وسیله جنگ هشت ساله، تحریم اقتصادی و ترور سعی در از بین بردن ایستادگی ملت ایران کرده و آن هایی که فکر می کنند که ایران با آمریکا کنار می آید، باید بدانند اگر حسین با یزید سازش کرد، ایران با آمریکا سازش نخواهد کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان بیان داشت: باید در ماه مبارک رمضان سنگر مساجد مورد توجه جدی تر قرار بگیرد و باید نوجوانان و جوانان در این ماه پیوند خود را با این سنگر دینی حفظ کنند.

محمودی گفت: آنانی که عذر  شرعی دارند نباید به روزه خواری علنی بپردازند و نیروی انتظامی نباید اجازه بدهد که حرمت این ماه شکسته شده و با روزه خواران علنی برخورد مناسب را انجام دهند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.