خانه » اخبار و رویدادها » معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ورامین معرفی شد

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ورامین معرفی شد

rahimi-gholam

غلامرضا رحیمی طی مراسمی که روز چهارشنبه در محل فرمانداری ورامین برگزار شد ، به عنوان معاون برنامه ریزی ، اداری و مالی فرمانداری ورامین معرفی شد .

فرماندار ورامین در این مراسم گفت: خدمت رسانی به مردم باید در چارچوب موازین قانونی صورت گیرد و تخطی از قانون از هیچ فردی پذیرفتنی نیست ، اگر مسوولین در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنند ، افراد سودجو نمی توانند در سایه بی قانونی مشکلاتی را برای جامعه به وجود آورند.

محسن خوانساری افزود : خدمت رسانی به مردم باید با هماهنگی و تعامل نزدیک مسوولین با یکدیگر صورت گیرد تا روند این امر تسهیل گشته و از سرعت لازم برخوردار شود .

وی بیان داشت : مردم ایران اسلامی ولی نعمت تمامی مسوولین می باشند و تمامی مسوولین وظیفه دارند تا با برنامه ریزی مناسب زمینه خدمت رسانی بهتر به آنها را فراهم آورند .

وی گفت:عمر مسوولیت کوتاه و راه خدمت رسانی به مردم طولانی است ، باید تلاش تمامی مسوولین خدمت رسانی به مردم باشد و در این امر می باید با برنامه ریزی و تلاش محقق شود.

معاون جدید برنامه ریزی ، اداری و مالی فرمانداری ورامین دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل و دانشجوی دوره دکترا می باشد .

رحیمی پیش از این مدیرکل حراست استانداری البرز و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز را بر عهده داشته است .

IRNA

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.