خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » سهم ۱۳۸ میلیارد ریالی شهرستان ورامین از محل اعتبارات تملک دارایی

سهم ۱۳۸ میلیارد ریالی شهرستان ورامین از محل اعتبارات تملک دارایی

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ورامین از اختصاص اعتبار ۱۳۸ میلیارد ریالی از محل اعتبارات تملک دارایی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ محمد علی یاسینی در جلسه کمیته برنامه ریزی گفت : این میزان اعتبار نسبت به اعتبارات مجموع دو شهرستان ورامین و قرچک در سال گذشته از رشدی ۱۰ درصدی برخوردار شده است.

وی افزود: در برنامه ریزی انجام شده در سال جاری ۱۱۰ پروژه در بخش های خدماتی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و سلامت، محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی، تربیت بدنی، فرهنگ و هنر، صنعت و معدن، حمل و نقل، ارتباطات و فناوری، عمران شهری و روستایی، رفاه و تامین اجتماعی، ثبت احوال، امور عشایری، اوقاف و امورخیریه، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، هلال احمر، آموزش و پرورش و آبفای روستایی وشهری پیش بینی شده است.

یاسینی افزود: مدیران ادارات و نهادها باید با تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقع اعتبارات اولویت کاری خود را در اتمام پروژه های نیمه تمام قرار دهند و با اولویت بندی و نیاز سنجی پروژه هایی که جنبه عمومی و نیاز منطقه هستند را در شهرستان عملیاتی کنند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین با اشاره به این نکته که اعتبارات تملک داریی بخشی از اعتبارات دستگاه های دولتی محسوب می شود گفت: مسوولان ادارات و نهادها باید در اجرای پروژه ها جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار دهند و علاوه بر اهتمام جهت جذب اعتبارات به شهرستان نظارت موثر بر انجام دقیق پروژه ها داشته باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.