خانه » اخبار و رویدادها » معاون عمرانی فرمانداری ورامین معرفی شد + سوابق

معاون عمرانی فرمانداری ورامین معرفی شد + سوابق

rezvan

علی رضوان به عنوان معاون جدید عمرانی فرمانداری ورامین معرفی گردید .

در این مراسم که روز سه شنبه در محل فرمانداری ورامین برگزار شد ، از زحمات و تلاش های حسین دهقان در طول دوران تصدی این پست تقدیر به عمل آمد.

فرماندار ورامین در این مراسم گفت : شأن مسوولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها خدمت رسانی به مردم است .

محسن خوانساری افزود : مسوولیت امانتی الهی در دست افراد است تا از آن در جهت رفع نیازهای مردم استفاده گردد و اگر این چنین نباشد جز باری اضافی بر دوش افراد نخواهد بود

وی اظهار داشت : پذیرش مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار و فرصتی ارزنده است و باید با تمام توان از این فرصت در جهت خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به مردم بهره جست .

وی تصریح کرد : ارائه خدمت به مردمی که در طول دوران انقلاب اسلامی با قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ پایه های اصلی انقلاب را بنا نهادند و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم اسلامی کردند افتخار عظیمی است که به واسطه لطف خداوند نصیب مسوولین این شهرستان شده و باید از آن در جهت ارتقاء سطح جامعه استفاده کرد .

معاون جدید عمرانی فرمانداری ورامین دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس می باشد .

رضوان پیش از این عضو کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ، معاون اداره امور اجرایی شورای امنیت کشور و کارشناس دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور بوده است .

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.