خانه » اخبار و رویدادها » معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ورامین منصوب گردید

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ورامین منصوب گردید

rezvan

طی حکمی ، مهندس علی رضوان به عنوان معاون عمران فرمانداری ورامین منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای علی رضوان

سلام علیکم

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان ورامین جنابعالی به سمت (( معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ورامین )) پست سازمانی ردیف ۱/۷۱۹-۷ منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم منطقه که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلمی هستند موفق و موید باشید.

سید حسین هاشمی

یک نظر

  1. مهندس علی رضوان با نظر فرمانداری شهرستان ورامین بعنوان معاون عمرانی فرماندار شهرستان ورامین شد . نامبرده که متولد۱۳۵۳روستای ینگجه ازتوابع شهرستان ورزقان می باشد پس از اتمام تحصیلات ابتدائی خود در روستای مذکور جهت گذراندن تحصیلات دروه راهنمایی به شهر خاروانا مراجعت نموده ونهایتاً مقطع دبیرستان خود را در تبریز به پایان میرساند وی که از استعداد وهوش تحصیلی بالایی برخوردار بود با کسب کسب رتبه برتر وارد دانشگاه علامه طباطبایی شده و موفق به اخذ مدرک کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش برنامه ریزی میشود و نهایتاً باقبولی درمقطع کارشناسی ارشد رشته شهرسازی دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس اقدام به نگارش چندین مقاله علمی پژوهشی مینماید به نحوی که مقالات ایشان جزو سه مقاله برتر سال انتخاب شده است مهندس رضوان با نگارش مقالات فوق الذکر خود را بعنوان یکی از صاحب نظران رشته تحصیلی مربوطه مطرح نموده و با توجه به اینکه قبلاً موفق به استخدام درچارت مرکزی وزارت کشورشده بود به عنوان معاون اداره امور اجرایی شورای امنیت کشور و کارشناس دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی آذنیوز ضمن تبریک تصدی مسئولیت وزین معاونت عمرانی فرماندار شهرستان ورامین آروزی توفیقات روز افزون را از درگاه باریتعالی مسئلت می نماید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.