خانه » اخبار و رویدادها » عیادت امام جمعه ورامین از آیت الله مهدوی کنی

عیادت امام جمعه ورامین از آیت الله مهدوی کنی

IMG12225363

امام جمعه ورامین با بیان اینکه بصیرت مهمترین ویژگی آیت الله مهدوی کنی است، گفت: آیت الله مهدوی کنی همواره در کسوت دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز و ریاست مجلس خبرگان رهبری تلاش کرده است تا از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی دفاع کند.

صبح امروز آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین با حضور در بیمارستان بهمن با یار دیرین امام و رهبری دیدار و برای آیت الله مهدوی کنی شفای عاجل مسألت کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز حضور داشت، ابراهیم انصاریان داماد و مسئول دفتر آیت الله مهدوی کنی از حضور امام جمعه ورامین تشکر و قدردانی کرد.

آیت الله سید مرتضی محمودی در حاشیه عیادت از آیت الله محمدرضا مهدوی کنی در بیمارستان بهمن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آیت الله مهدوی همواره و در همه شرائط در کنار ولایت و رهبری قرار داشته و هیچگاه از خط اصیل ولایت فاصله نگرفته است.

امام جمعه ورامین افزود: آیت الله مهدوی کنی چه در دوران امام راحل و چه در زمان زعامت مقام معظم رهبری همواره از یاران صدیق و امین انقلاب به شمار می رود و همواره به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کرده است.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی شخصیتی آیت الله مهدوی کنی را باید در بصیرت و بیداری این روحانی و فقیه آگاه جستجو کرد و همواره در فتنه ها و شرائط سخت و دشوار به عنوان یکی از پایه ها و استوانه های نظام اسلامی در کنار رهبری قرار داشته است.

محمودی اضافه کرد: بنده از سال ۱۳۴۰ با آیت الله مهدوی کنی آشنا هستم و در کلاس های درس امام راحل و برخی علمای آن زمان با ایشان هم دوره بودم واز نزدیک ویژگی های شخصیتی و صفای باطن این عالم ربانی را حس کردم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد: آیت الله مهدوی کنی همواره در کسوت دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز و ریاست مجلس خبرگان رهبری تلاش کرده است تا از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی بیان داشت: همچنین تأسیس دانشگاه امام صادق(ع) و تربیت نسل جوان خوش فکر و معتقد یکی دیگر از خدمات بزرگ آیت الله مهدوی کنی به کشور بوده است به طوری که بسیاری از مسئولان کشور در رده های مختلف محصول دانشگاه امام صادق(ع) هستند.

محمودی گفت: بستری شدن آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان باعث ناراحتی همه دلسوزان انقلاب اسلامی شده است و از همان بدو انتشار خبر، همه مسئولان و متدینین برای شفای عاجل این یار دیرین امام و رهبری دعا کردند.

امام جمعه ورامین از عنایت ویژه رییس مجلس خبرگان رهبری به دیار ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: ایشان همواره از مردم ورامین و قیام تاریخی مردم این دیار در سال ۱۳۴۲ تجلیل کردند و پیام همایش ملی ۱۵ خرداد که در چند روز گذشته در ورامین برگزار شد را این شخصیت برجسته صادر کردند.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.