خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: از وجود نخبگان فرهنگی شهرستان غافل شده ایم

فرماندار ورامین: از وجود نخبگان فرهنگی شهرستان غافل شده ایم

27

دکتر نژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در شهرستان ورامین حضور یافت و با محسن خوانساری فرماندار ورامین پیرامون مسائل جوانان و ورزش منطقه گفتگو نمود .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، دکتر نژاد فلاح روز گذشته با حضور در شهرستان ورامین با فرماندار ورامین دیدار نمود .

در این دیدار پیرامون مسائل ورزش منطقه از جمله برگزاری جشنواره فرهنگی – ورزشی هفته تربیت بدنی و تلاش برای جذب اعتبار لازم استادیوم ۵۰۰۰ نفری با همکاری و استفاده از ظرفیت دکتر نقوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صحبت شد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه صحبت های خود به مسائل جوانان و فرهنگی پرداخت وی در این راستا بیان داشت : جوانان بخش مهمی از جامعه جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهند و باید مسئولان توجه ویژه ای را به این قشر کنند و فرصت های شغلی از روند پیری جامعه جلوگیری می کند .

ایشان در همین راستا به برگزاری جنگ جوان توسط اداره ورزش و جوانان ورامین در ۲۴ خردادماه اشاره داشت و همچنین درخواست نمود که در اواخر شهریورماه برنامه های خوبی را ویژه جوانان تدارک ببینند .

در پایان این جلسه در مورد  تدارک دعوت محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان توسط دکتر نقوی گفتگو انجام شد تا در ماه آینده شاهد حضور وزیر ورزش و جوانان در دیار ۱۵ خرداد باشیم .

فرماندار ورامین نیز در این دیدار گفت : فعالیت های مربوط به حوزه جوانان نباید سطحی و معمولی انجام شود ، مسائل مربوط به جوانان بسیار مهم و تأمل برانگیز است و رفع نیازهای آنان نیازمند فعالیت های جامع و برنامه ریزی محوری است.

محسن خوانساری گفت : مسائل مربوط به جوانان تنها به اداره ورزش و جوانان محدود نمی شود بلکه اداراتی نظیر آموزش و پرورش ، سازمان تبلیغات و اوقاف نیز می باید یاریگر همدیگر باشد.

وی اشتغال و ازدواج جوانان را به عنوان یکی از مهمترین مسائل جوانان جامعه یاد کرد و افزود : فعالیت های مناسبی در زمینه توسعه اقتصاد منطقه صورت گرفته که در صورت اجرایی شده این طرح ها می توان به ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای جوانان امیدوار بود .

وی گفت : متأسفانه در بسیاری از مواقع از وجود نخبگان فرهنگی شهرستان غافل شده ایم و هفته جوان فرصت مناسبی برای شناسایی این افراد و استفاده از قابلیت های آنان به شمار می رود .

خوانساری بحث افزایش جمعیت را به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری یاد کرد و افزود : اگر فرصت های شغلی مناسب در جامعه ایجاد شده و زمینه ازدواج جوانان فراهم گردد ، در سایه اجرای برنامه های فرهنگی می توان از روند پیری جامعه جلوگیری نمود .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.