خانه » اخبار و رویدادها » ۱۵ مدرسه ورامین در قالب طرح هجرت ۳ بازسازی می شوند

۱۵ مدرسه ورامین در قالب طرح هجرت ۳ بازسازی می شوند

SAZANDEGI

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان، ۱۵ مدرسه شهرستان ورامین در قالب طرح هجرت ۳ تعمیر و بازسازی می شوند.

مجتبی عرب عامری روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی اجرای طرح هجرت ۳ که در محل مدیریت آموزش و پرورش ورامین برگزار شد، گفت: اجرای طرح سازندگی هجرت ۳ برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، با بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان اجرا می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح تلاش می شود تا با استفاده از دانش آموزان دوره دوم متوسطه و هنرستان ها و نیز بهره گیری از توان عملی دبیران، نسبت به بازسازی مدارس فرسوده اقدام شود.

عرب عامری بیان کرد: در اجرای این طرح حفظ و نگهداری اموال مدرسه نقش به سزایی دارد زیرا تمامی بازسازی ها توسط خود دانش آموزان انجام می شود که به طور قطع نگهداری از این اموال با دقت بیشتری از سوی آنان همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح هجرت ۳ از اول تیرماه امسال آغاز و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت که مسوولیت هر یک از گروه های دانش آموزی را یکی از برادران بسیجی بر عهده دارد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: ۱۵ مدرسه در قالب اجرای طرح هجرت ۳ نوسازی شده و دانش آموزان شرکت کننده در این طرح، دیوار کلاس های درس را رنگ آمیزی کرده و میز و نیمکت ها را نیز تعمیر می کنند.

IRNA

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.