خانه » اخبار و رویدادها » یادواره شهیدان ۱۵ خرداد در روستای جعفرآباد ورامین برگزار می شود

یادواره شهیدان ۱۵ خرداد در روستای جعفرآباد ورامین برگزار می شود

arjestani

سرپرست بخشداری مرکزی ورامین از برگزاری یادواره شهیدان ۱۵خرداد سال ۴۲ دشت ورامین ، در روستای جعفر آباد اخوان این شهرستان خبر داد .

محمد ارجستانی روز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد شهرستان ورامین که در محل بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد گفت : قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ دشت ورامین ، یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین حرکات مردمی در دفاع از مرجعیت و ولایت فقیه بود و پایه های رژیم ستم شاهی را به لرزه در آورد.

وی افزود : شهدا انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به خانواده ، منطقه و شهر خاصی تعلق ندارند بلکه شهدا متعلق به اسلام می باشند و ولی نعمت تمامی مردم و مسوولین می باشند .

وی اظهار داشت : یادواره شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم ورامین به منظور گرامیداشت و تجلیل از مقام شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، مسوولان شهرستان، روحانیان، ائمه جماعت شب پانزدهم خرداد در روستای جعفر آباد اخوان برگزار می شود.

وی برگزاری یادواره شهدای ۱۵ خرداد را تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدادانست و افزود :فرهنگ شهادت، فرهنگی متعالی است که عزت ، اقتدار وجاودانگی را به ایران اسلامی ارزانی داشته و مردم ایران اسلامی با برگزاری یادواره شهدا ضمن تجدید عهد با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت ،نقشه راه آینده را مشخص و ترسیم می کنند .

وی تصریح کرد : در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه خیرآباد سخنرانی کرده و از خانواده شهیدان ۱۵ خرداد به ویژه شهید حسن خانی ، شهید روستای جعفرآباد اخوان تجلیل به عمل می آید .

IRNA

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.