خانه » اخبار و رویدادها » “محمد ارجستانی” بخشدار مرکزی ورامین شد + عکس

“محمد ارجستانی” بخشدار مرکزی ورامین شد + عکس

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/goonagoon/arjestani--varamincity.jpg

مهر: با موافقت محسن خوانساری فرماندار ورامین، محمد ارجستانی به عنوان بخشدار مرکزی ورامین منصوب و از زحمات مجید میرزایی سرپرست سابق این مجموعه تقدیر شد.

پس از انتصاب سید رضا طباطبایی بخشدار سابق ورامین به سمت معاونت سیاسی انتظامی فرماندار ورامین، این مسئولیت به صورت سرپرستی به مجید میرزایی سپرده شد و پس از بررسی گزینه های مختلف، فرماندار ورامین، محمد ارجستانی را برای بخشداری ورامین انتخاب کرد.

محمد ارجستانی اظهار داشت: پتانسیل های فرهنگی و اقتصادی بسیاری در روستاها وجود دارد که در این باره باید شوراهای روستا بیش از گذشته فعال شوند و باید توجه داشت که شورای روستا خدمتگذار مردم هستند و باید در این زمینه تلاش مجدانه ای به خرج دهند.

بخشدار جدید مرکزی ورامین افزود: مباحث فرهنگی و دینی در روستاها بسیار تأثیرگذار است و اگر در خصوص این مسائل کار نشود، دشمن ورود پیدا می کند؛ باید توجه داشت که اعتقادات مردم روستا محکم‌ تر است و نباید از استعدادهای فرهنگی روستاییان غافل ماند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت دادن مردم در فعالیت های عمرانی روستاها افزود: باید از ظرفیت مردمی و همچنین ظرفیت های برخی نهادهای فرهنگی در مرکز شهرستان در راستای ارتقای سطح فرهنگی روستاها بهره بیشتری گرفت.

ارجستانی افزود: باید از تمام توان و ظرفیت‌ های موجود در شهرستان‌ به نحو احسنت و شایسته ‌ای در راستای رشد و تعالی روستاها و بخش های حاشیه ای استفاده کرد.

این مسئول تغییر و جابجایی را امری طبیعی در امور اداری دانست و گفت: بخشداران قبلی در این سمت تلاش زیادی داشتند، اما تغییر و تحول امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است و جابجایی مدیران به منزله ناتوانی آنها نیست.

وی تأکید کرد: پذیرفتن یک مسئولیت در نظام مقدس اسلامی بسیار سخت و سنگین است و مدیران باید با تلاش شبانه روزی و پاسخگویی مناسب به مردم، پیوند آنها با نظام را مستحکم تر کنند.

ارجستانی ادامه داد: مسئولان باید در دوران تصدی مسئولیتشان به فکر خدمت به مردم باشند و هیچگاه از مردم فاصله نگیرند و همواره در کنار آنها باشند و کسی که به عنوان یک مدیر در این کشور مشغول به خدمت می شود، باید تمام توان خود را به کار گیرد و از حیثیت انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی با بیان اینکه بخشداران مسئولیت جامعی در برابر مسائل سیاسی،اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دارند، اظهار داشت: انسجام بخشی در حوزه های مذکور و پاسخگویی به مردم از جمله وظایف بخشداران است که باید به صورت ویژه در دستور کار آنها قرار گیرد.

وی بخشداران را پلی میان مسئولان شهرستانی و مردم دانست و بیان داشت: باید بخشداران مشکلات مختلف بخش ها را شناسایی کرده و برای رفع آنها اقدام کنند و به طور قطع رشد و توسعه و پیشرفت در فضایی آرام و معتدل و با همدلی و مشارکت جمعی مردم و مسئولان شکل می گیرد.

بر پایه این گزارش، محمد ارجستانی از رزمندگان با سابقه دفاع مقدس و از نیروهای ارزشی و متدین شهرستان ورامین محسوب می شود که پیش از این در سمت مشاور فرماندار و رئیس اداره سیاسی فرمانداری ورامین مشغول به خدمت بوده است.

۲ نظر

  1. به نحو احسنت نه، به نحو احسن
    احسنت :آفرین برتو
    احسن :بهتر
    به نحو احسنت : به روش آفرین برتو
    به نحو احسن : به روش بهتر

  2. پنل سامانه پیام کوتاه ویژه ارگانها و نهادها ۰۹۱۲۵۹۱۸۴۶۳

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.