خانه » اخبار و رویدادها » اداره تبلیغات اسلامی ورامین چگونه در عمل به فرمان مدیریت جهادی لبیک می گوید؟

اداره تبلیغات اسلامی ورامین چگونه در عمل به فرمان مدیریت جهادی لبیک می گوید؟

رییس اداره تبلیغات اسلامی ورامین گفت: نامگذاری سال ۱۳۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نشان می دهد که رهبری در حوزه فرهنگ نگرانی هایی داشته و دارند که همه مسئولان را به عزم ملی و مدیریت جهادی در این حوزه دعوت می کنند.

حجت الاسلام رضا غلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر روی مسائل فرهنگی اظهار داشت: رهبری انقلاب اسلامی از ابتدای سال ۱۳۹۳ و در حرم رضوی تا امروز در تمامی سخنان خود مسائل فرهنگی و توجه  مسئولان به این حوزه  را مورد تأکید قرار دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ورامین افزود: رهبر انقلاب اسلامی تأکید دارند که مسائل فرهنگی زیربنای سایر مسائل است و از اهمیت دوچندانی برخوردار بوده زیرا در صورت اصلاح فرهنگ جامعه، موضوعات دیگر نیز به سرعت حل خواهد شد.

مسئولان از دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگی بکاهند

وی ادامه داد: نامگذاری سال ۱۳۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نشان می دهد که رهبری در حوزه فرهنگ نگرانی هایی داشته و دارند که همه مسئولان را به عزم ملی و مدیریت جهادی در این حوزه دعوت می کنند.

غلامی اضافه کرد: امروز باید مسئولان و مدیران اجرایی کشور با تأسی از فرمایشات رهبری، عزم ملی و مدیریت جهادی را در عرصه های فرهنگی مورد توجه قرار داده و از دغدغه های رهبری در این حوزه بکاهند.

این مسئول عنوان کرد: اینکه رهبر انقلاب اسلامی مکررا در سخنرانی های خود بر مسائل فرهنگی تکیه می کنند، نشان می دهد که هنوز خواسته های ایشان در این زمینه برآورده نشده و باید مسئولان اقدامات موثرتری انجام دهند.

پیگیری مسائل فرهنگی وظیفه یک نهاد و ارگان نیست

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر توجه مجلس به مسائل فرهنگی تأکید کردند تا نشان داده شود که پیگیری مسائل فرهنگی وظیفه یک نهاد و ارگان نیست بلکه مجلس در کنار دولت و سایر دستگاه ها باید در این زمینه ورود پیدا کرده و مسائل را سامان دهند.

غلامی تأکید کرد: امروز اکثریت قریب به اتفاق مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی خواستار توجه بیشتر مسئولین به مسائل فرهنگی هستند زیرا جامعه هیچگاه از هویت فرهنگی خود عقب نشینی نکرده و آن را از یاد نخواهد برد.

این مسئول متذکر شد: در حالی که دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف سعی دارد هویت دینی و فرهنگی ایران را دچار خدشه کند و هر روز بر شدت دشمنی های خود اضافه می کند، این وظیفه مسئولان و مدیران کشور است که از ظرفیت ها و پتانسل های موجود استفاده و این توطئه ها را خنثی کنند.

MEHR

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.