خانه » اخبار و رویدادها » دعای عرفه در ۱۴ نقطه شهرستان ورامین برگزار می شود

دعای عرفه در ۱۴ نقطه شهرستان ورامین برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین گفت: دعای عرفه در ۱۴ نقطه شهرستان ورامین برگزار می شود

حجت الاسلام رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در گفتگو با مهر با اشاره به در پیش بودن روز عرفه اظهار داشت: عرفه، روز عبادت و بندگی است و باید همه مسلمانان از این روز به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: روز عرفه از روزهای خاص سال است که روایات بسیاری در فضیلت این روز بزرگ از سوی بزرگان دین اسلام به ما رسیده، به همین خاطر روز عرفه، روز شناخت خداوند محسوب می شود.

غلامی با اشاره به برگزاری دعای پرفیض عرفه ادامه داد: یکی از مهمترین اعمال روز عرفه، قرائت دعای پرفیض عرفه است که طی سال های اخیر باشکوه خاصی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در شهرستان ورامین نیز هر ساله دعای پرفیض عرفه باشکوه و عظمت خاصی برگزار می شود و امسال نیز برنامه ریزی لازم برای این روز بزرگ الهی انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین عنوان کرد: ستاد برگزاری مراسم روز عرفه در اداره تبلیغات اسلامی تشکیل و جلساتی در این زمینه برگزار و هماهنگی های لازم انجام شد.

وی بیان داشت: دعای پرفیض عرفه در ۱۴ مسجد و مرکز در ورامین، خیرآباد، جوادآباد و باغخواص برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود امسال شاهد حضور پرشور تر مردم در این مراسم باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.