خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » رژه خیابانی نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد

رژه خیابانی نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد

همزمان با ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد و به یاد کفن پوشان ورامین در سال ۱۳۴۲، رژه خیابانی نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی و به یاد کفن پوشان ورامین در سال ۱۳۴۲، رژه خیابانی نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد.

در این رژه که از میدان رازی آغاز و تا میدان امام حسین(ع) ورامین ادامه داشت، نیروی انتظامی شرق استان تهران در قالب نیروی های پیاده سوار، موتوری و یگان ویژه آخرین توانمندی و اقتدار خود را به معرض نمایش گذاشتند.

در این مراسم که قشرهای مختلف مردم دیار ۱۵ خرداد نیز نظاره گر حرکات نمایشی سبزپوشان پلیس بودند، فرماندهان نیروی انتظامی و مدیران اجرایی شهرستان ورامین از مقابل مأموران نیروی انتظامی سان دیدند.

سردار سیروس فتحی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور حوادث مهمی در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران است به طوری که این دو روز تاریخی روند حرکت انقلاب اسلامی را تعیین کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: ۱۴ خرداد یادآور ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، امامی که با حرکت تاریخ ساز خود، حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرده و نظام اسلامی را در کشور مستقر کرد.

وی ادامه داد: این روزها فرصت مناسبی است که بار دیگر ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان تببین شود و در این میان بررسی اندیشه های امام خمینی(ره)بسیار راهگشا و مهم خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: از طرف دیگر حرکت تاریخی کفن پوشان ورامین در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را باید مبدأ پیروزی انقلاب اسلامی دانست زیرا در آن اوج خفقان که کسی جرأت دفاع از ولایت فقیه را نداشت، مردم این منطقه با پوشیدن کفن، ولایتمداری خود را به همگان ثابت کردند.

فتحی گفت: امروز وظیفه مردم و مسئولان ادامه دادن راه شهدای قیام ۱۵ خرداد و امام راحل است و اگر همه افراد جامعه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند، قطعا خون مطهر شهدای قیام سال ۱۳۴۲ به هدر نخواهد رفت.

وی تأکید کرد: پلیس همواره بر رسالت خود در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی پایبند بوده و هست و امروز نیز این رژه به همگان این پیام را رساند که نیروی انتظامی از وظائف دینی و انقلابی خود کوتاهی نخواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.