خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » روابط عمومی ها موتور محرکه ادارات و نهادها هستند

روابط عمومی ها موتور محرکه ادارات و نهادها هستند

farmandar-varamin-namayeshgah-bahare-10-300x225

فرماندار ورامین گفت: روابط عمومی موتور محرکه ادارات و نهادها هستند و باید به درستی از قابلیت روابط عمومی استفاده کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، محسن خوانساری روز دوشنبه در مجمع عمومی روابط عمومی های شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی از قابلیت و توانمندی فراوانی برخوردار است که تا کنون به درستی از آن استفاده نشده است، زیرا افرادی که در مجموعه ادارات به عنوان مسوولین روابط عمومی خدمت می کنند، مسوولیت های متعددی را بر عهده دارند.

وی افزود : مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد ارتباط سازنده میان ادارات و نهادهای مختلف است که برایند این امر خدمت رسانی به مردم را تسهیل خواهد بخشید.

فرماندار ورامین اظهار داشت: شهرستان ورامین از قابلیت های بسیار زیادی در بخش صنعت، فرهنگ، گردشگری و کشاورزی برخوردار است که این قابلیت ها به خوبی اطلاع رسانی نشده و بسیاری از افراد از آن بی اطلاع هستند.

وی بیان داشت: وجود شهرک های صنعتی چرمشهر و سالاریه در شهرستان ورامین قابلیت بسیار مهمی محسوب می شود که این قابلیت ها می باید توسط روابط عمومی های ادارات معرفی گردد تا زمینه حضور سرمایه گذاران در این مناطق فراهم شود.

خوانساری گفت: اگر این قابلیت ها توسط روابط عمومی های ادارات به خوبی اطلاع رسانی شود بسیاری از افراد و به خصوص سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند این شهرستان را جهت حضور انتخاب کرده و زمینه را برای ارتقاء اقتصاد منطقه فراهم آورند و این مهم می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری نقش مهمی ایفا کند.

فرماندار ورامین گفت: یکی از مهمترین مسائلی که برای سرمایه گذاران بخش خصوصی حائز اهمیت است، امنیت یک منطقه و یا شهر است ورامین به نسبت سایر مناطق استان تهران و کشور از امنیت پایدار بسیار خوبی برخوردار است و باید روابط عمومی ها این امر را نیز به درستی اطلاع رسانی کنند.

خوانساری افزود: علاوه بر مناطق شهری، روستاهای شهرستان ورامین نیز از قابلیت ها و زیرساخته های توسعه لازم برخوردار می باشند که در صورت توجه و اطلاع رسانی عمومی از این ظرفیت ها می توان شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این مناطق بود.

وی تصریح کرد: بنا داریم تا از نماینده هیأت رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان جهت حضور در شورای اداری دعوت به عمل آوریم تا مشکلات روابط عمومی ها و راه های ارتقاء جایگاه آن در ادارات به خوبی تبیین و مورد بررسی قرار گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.