خانه » اخبار و رویدادها » پیام امام جمعه موقت ورامین به مذاکره کنندگان هسته ای

پیام امام جمعه موقت ورامین به مذاکره کنندگان هسته ای

امام جمعه موقت ورامین گفت: به تیم مذاکره کننده هسته ای پیام می دهیم با قدرت و صلابت در مذاکرات حاضر شوید و به دنیا اعلام کنید ملت ایران هرگز از حق مسلم خود در دستیابی به انرژی هسته ای کوتاه نمی آید.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت کار و تلاش در میان امت اسلامی اظهار داشت: باید همه افراد استعداد خود را در راستای کار و تلاش به کار بندند و بخش عمده چرخه کار و تلاش اقتصادی آحاد مردم هستند و کار و تلاش یک ارزش برای انسان محسوب شده و به عنوان یک عبادت برتر مطرح است و داشتن یک شغل و کاری که انسان از دست رنج خود ارتزاق کند، بسیار مهم و حیاتی است.

وی ادامه داد: امروز متأسفانه برخی جوانان کشاورزی و دامداری را شغل نمی دانند در حالی که این مشاغل بسیار با ارزش است و برخی جوانان پدرانشان زمین کشاورزی دارند اما جوان دنبال شغل دولتی می رود.

مواضع ملت ایران همان مواضع قاطع و روشنگرانه مقام معظم رهبری است

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: دشمن هفت نقطه را به عنوان مراکز حساس انقلاب بمباران می کند؛ نخستین نقطه اسلام ناب محمدی(ص) است زیرا دشمنان می دانند اسلام موتور محرک اسلام است؛ نقطه دوم ولایت پذیری است زیرا انقلاب اسلامی نقطه اتصال امت و ولایت است و نقطه سوم ارزش های انقلابی مردم است چراکه دشمن می داند اگر رفاه طلبی را رواج دهد به هدف نزدیک می شود.

محمودی افزود: چهارمین نکته گفتمان انقلاب و قدرت “نه گفتن” به استکبار، نقطه پنجم پیشرفت های علمی، نقطه ششم مقاومت مردم و نقطه هفتم حضور مردم در صحنه است.

این مسئول با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: مواضع ملت ایران همان مواضع قاطع و روشنگرانه مقام معظم رهبری است که فرمودند “به مذاکرات هسته ای خوش بین نیستیم”؛ امروز نیز از سنگر نماز جمعه به تیم مذاکره کننده هسته ای پیام می دهیم با قدرت و صلابت در مذاکرات حاضر شوید و به دنیا اعلام کنید ملت ایران هرگز از حق مسلم خود در دستیابی به انرژی هسته ای کوتاه نمی آید.

آیت الله العظمی بهجت سرشار از معنویت، اخلاق و معرفت بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به سالگرد وفات مرجع عالیقدر جهان تشیع مرحوم آیت الله بهجت اشاره کرد و گفت: آیت الله بهجت سرشار از معنویت، اخلاق و معرفت بودند و جوانان عزیز و طالبان علم و معرفت باید دست به دامان علمای کشور شده و درس های اخلاق را از این بزرگواران بیاموزند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار روابط عمومی مهم و بسیار با ارزش است و باید به این امر توجه ویژه داشت و همه ادارات کشور در بخش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان سعی کنند حضور فعالانه ای داشته باشند.

حفظ حجاب و عفاف از پیام های رفتاری حضرت زینب(س)

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد وفات جانگداز حضرت زینب(س) و رسالت زنان در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: حضرت ولی عصر(عج) به حضرت زینب(س) بسیار عنایت دارند و امروز در شام جنایات متعددی صورت می گیرد اما به لطف الهی شورشیان ناکام بودند و هر روز شاهد پیروزی بیشتری از جبهه مقاومت اسلامی هستیم.

وی تأکید کرد: تمام خصوصیاتی که باید بانوی نمونه از دیدگاه اسلام داشته باشد، حضرت زینب( س) برخوردار بودند؛ به عبارت دیگر عقیله بنی هاشم(س) الگوی زن نمونه از دیدگاه اسلام است.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.