خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » ۷۰۰۰ زائر امام خمینی(ره) میهمان مردم ورامین می شوند

۷۰۰۰ زائر امام خمینی(ره) میهمان مردم ورامین می شوند

فرمانده سپاه ورامین گفت: ۷ هزار زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) از استان سیستان و بلوچستان میهمان مردم این شهرستان می شوند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سرهنگ داود اصغری با اشاره به گسترش اندیشه های امام راحل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران نه تنها موجب آزادی ایران از چنگ استکبار شد بلکه به عنوان الگویی عملی، زمینه بیداری اسلامی بسیاری از کشورها را نیز فراهم ساخت و نسل سوم و چهارم انقلاب که جریان مبارزه با ستم شاهی و بعضا هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند باید با اهداف و آرمانهای انقلاب و دستاوردهای آن آشنا شوند و یکی از اهداف  بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد آشنایی نسل جوان با تفکرات امام راحل است.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: همه ملت ایران مدیون رهبری حکیمانه و شجاعانه امام خمینی هستند زیرا امام راحل هیمنه طاغوت را از هم پاشید و دست رد به سینه شرق و غرب زد، قانون اساسی افتخار‌آمیز را تائید کرد و اصل ولایت فقیه را از تئوری به صحنه عمل کشاند.

اصغری متذکر شد: آشنا کردن نسل سوم انقلاب اسلامی با اندیشه ها و آرمانهای والای امام راحل(ره) ضامن پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف است که در این زمینه با هماهنگی های لازم سعی شده تا برنامه های آموزشی در پایگاه های بسیج  شهرستان برگزار شود.

وی ادامه داد: قیام ۱۵ خرداد نیز نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد به طوری که امام راحل فرمودند که جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه ای دارند زیرا آنها در ۱۵ خرداد زحمت کشیدند و جوانان خود را را از دست دادند.

اصغری اضافه کرد: شهدای ۱۵ خرداد شاگردان مکتب سیدالشهدا(ع) هستند، چراکه عزادار سیدالشهدا(ع) بودند، آنها در راه سیدالشهدا(ع) و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) از جان خود گذشتند و نشان دادند که به راستی پیرو اسلام و ولایت هستند.

وی تأکید کرد: این ایستادگی و رشادت شهدا و قیام کنندگان ۱۵ خرداد ۴۲ فقط برای دفاع از ولایت و مرجعیت دینی و اسلامی بود و شهدای ۱۵ خرداد با این اعتقادات، کفن پوشیدند و به استقبال شهادت رفتند و نتیجه این حرکت معنوی آنها، امروز نمایان است.

این مسئول متذکر شد: شهرستان ورامین علاوه بر اعزام سه هزار و دویست نفر از عاشقان حضرت امام، پذیرای بیش از هفت هزار نفر از زائران امام خمینی از استان سیستان و بلوچستان خواهد بود و میهمانان شهرستان ورامین روز سیزدهم خرداد ماه وارد شهرستان شده و پس از یک شب استراحت در شهرستان ورامین ۱۴ خرداد ماه به محل برگزاری مراسم در مرقد مطهر امام اعزام می شوند.

وی گفت: حوزه های مقاومت بسیج در سطح ورامین مسئولیت ثبت نام، اسکان و تدارکات زائران اعزامی از شهرستان و نیز میهمانان را بر عهده دارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.