خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: خاطرات نهفته در سینه خانواده های شهدا باید به گوش جوانان برسد

فرماندار ورامین: خاطرات نهفته در سینه خانواده های شهدا باید به گوش جوانان برسد

81129019-5635135

محسن خوانساری روز شنبه در دیدار با خانواده شهید حسینی گفت: اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان و خانواده آنان به دست آمده و این عزت و اقتدار نتیجه جانفشانی و ایثار آنان در دفاع از ارزش های والای اسلام است .

وی گفت : شهیدان رسالت و وظیفه خود را در دفاع از اسلام انجام دادند و خانواده معظم آنان نیز پرچم حراست از ارزش ها و فرهنگی که با واسطه ایثار آنان حاصل شده را به دست گرفتند و راه و یاد آنان را زنده نگاه داشتند .

فرماندار وارمین تصریح کرد: سینه خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران آنان سرشار و مالامال از واقعیت های دوران دفاع مقدس است که بهره مندی از این گنجینه های گرانبها می تواند زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده ماندن راه شهیدان را فراهم کند.

وی افزود: امروز همه مردم و به ویژه مسوولین وظیفه دارند تا ضمن قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا و تجلیل از مقام آثار آنان به گونه ای عمل نمایند تا خاطرات نهفته در سینه خانواده های شهدا به گوش جوانان برسد.

فرماندار ورامین اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با تدارک جبهه شبیخون فرهنگی و بهره گیری از ابزارهای گوناگون، باعث ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی شوند، این فرهنگ ایثار و شهادت است که می تواند تمامی این توطئه ها را خنثی کند.

خوانساری افزود: امروز تمامی افراد به ویژه مسوولین وظیفه دارند تا معارف ایثارگران و دلیرمردی های جوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل نمایند تا آینده سازان ایران اسلامی بتوانند راه زندگی خود را با بهره گیری از سبک زندگی شهدا و رزمندگان به خوبی انتخاب کنند.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.