خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » اقدامات عمرانی انجام شده در جوادآباد مثال زدنی است

اقدامات عمرانی انجام شده در جوادآباد مثال زدنی است

به گزارش ورامین سیتی به نقل فارس ، بعد از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد، سعید بختیاری بخشدار جوادآباد، مهدی کچویی شهردار جوادآباد و حسین النچری رئیس آموزش و پرورش جوادآباد به‌همراه تنی چند از مسئولان شورای اسلامی شهر و ادارات این بخش با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بسیاری از بدبختی‌های بشر از همین خود فراموشی و خدا فراموشی نشات می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این دیدار ضمن تقدیر از وحدت و همبستگی موجود بین دستگاه‌ها و ادارات موجود در بخش جوادآباد اظهار داشت: این وحدت که با محوریت حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه جوادآباد ایجاد شده بسیار مفید است، لازم است از وجود این امام جمعه هم مردم و مدیران جوادآباد و هم مردم و مسئولان کل شهرستان استفاده کنند و از نصایح ایشان بهره‌مند گردند.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در ادامه به اوضاع جواد آباد اشاره کرد و گفت: بحمدالله جوادآباد مردمی سخت کوش، انقلابی و زحمت‌کش دارد که اغلب با کشاورزی علاوه بر خدمت به خود و خانواده برای شهرستان، استان و کل کشور مفید هستند.

وی با بیان احادیث و روایات خاطرنشان کرد: انسان باید همواره خود را در محضر خدا ببیند و بداند خداوند ناظر بر اعمال او است، هدف هم اصلاح جامعه و مردم باشد، غفلت از پروردگار سبب نسیان خود انسان می‌شود و بسیاری از بدبختی‌های بشر از همین خود فراموشی و خدا فراموشی نشات می‌گیرد.

ما مدیون مردم هستیم و باید در حد توان دین خود را ادا کنیم

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: بحمدالله ما در کشور اهل بیت علیهم‌السلام زندگی می‌کنیم و کشوری مستقل و رهبری آگاه داریم و از امنیت برخورداریم، امنیت نعمت بسیار بزرگی است که هر چه شکر آن را به جا آوریم نخواهیم توانست حق مطلب را ادا کنیم.

وی در ادامه کل منطقه ورامین، جوادآباد، پیشوا و قرچک را در مقایسه با دیگر مناطق کشور دارای شرایط بهتری دانست و خطاب به مسئولان اجرایی جوادآباد عنوان کرد: سعی کنید در حد این مردم کار کنید و خدمت کنید، ما مدیون مردم هستیم و باید در حد توان دین خود را ادا کنیم.

اقدامات عمرانی انجام شده در جوادآباد مثال زدنی است

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی، امام جمعه جواد آباد نیز در ادامه طی سخنانی ضمن ارائه گزارشاتی از همدلی و عملکرد مسئولان این بخش گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری وظیفه مدیران اجرایی و نیز مسئولان فرهنگی دوچندان شده است، بحمدالله در همین روزهای ابتدایی سال شاهد اتفاقات خوبی در بخش جواد آباد نیز بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: همدلی و اتحاد مردم و مسئولان در این بخش سبب پیشبرد امور با صفا و صمیمیت گشته و می توان گفت اقدامات عمرانی انجام شده در جواد آباد مثال زدنی است، این پیشرفت ها به دلیل همدلی مسئولان و اتحاد آن‌ها و در راس مجموعه رهنمودهای پدرانه جنابعالی است.

تمام معابر جوادآباد بهسازی شده‌اند/مشکل کم آبی روستاییان حل می‌شود

سعید بختیاری، بخشدار جواد آباد سپس گزارشاتی از پیشبرد امور عمرانی و کشاورزی در این بخش ارائه کرد و گفت: در حال حاضر یک سوم زمین‌های کشاورزی جواد آباد زیر کشت هستند و دلیل این امر کم آبی موجود در منطقه است.

وی با بیان اینکه مشکل کم آبی روستاییان جوادآباد حل می‌شود، عنوان کرد: به امید خدا با بهره‌برداری از پروژه‌ای که با حضور وزیر نیرو کلنگ‌زنی شد آب برای کشاورزی از تصفیه خانه ری به ورامین خواهد آمد و مشکل کم آبی روستاییان حل خواهد شد، مسئولان این پروژه وعده ۲۴ تا ۳۰ ماه برای حل مشکل کم آبی داده‌اند.

بختیاری سپس وحدت شورای بخش، شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش و تمام نهادهای جوادآباد را ستودنی دانست و گفت: این وحدت با محوریت حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه جوادآباد ایجاد شده و به برکت همین وحدت شاهد پیشرفت‌های خوب عمرانی در جواد آباد هستیم.

بخشدار جوادآباد افزود: در حال حاضر تمام معابر جوادآباد بهسازی شده‌اند و همین الان که خدمت شما هستم در دورترین روستای جوادآباد یعنی ظهیرآباد در حال بهسازی معابر هستیم.

وی از غرس نهال‌های فراوان در بخش جوادآباد خبر داد و گفت: نهال‌های بسیاری با کمک روستاییان در این بخش غرس شده است.

نگاه مسئولان جوادآباد مانند خود بخش وسیع است

مهدی کچویی، شهردار جوادآباد مسئول بعدی بود که از طرح‌های عمرانی این شهر گزارش می‌داد.

وی گفت: جوادآباد بزرگترین بخش استان تهران از نظر وسعت جغرافیایی است و نگاه مسئولان آن هم مانند خود بخش وسیع است، همه مسئولان با هم همراه و همدل و در حال فعالیت شبانه‌روزی هستند، اگر مشکلی پیش آید همه با هم تلاش در رفع مشکل می‌کنند.

شهردار جواد آباد عنوان کرد: امکانات ما در شهرداری با امکانات بخشداری و دیگر ادارات و نهادها فرقی ندارد و وحدت کلمه در جوادآباد حاکم است، در سال جاری نیز سعی خواهیم کرد مدیریت جهادی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده و اقتصاد و فرهنگ را با هم و به موازات هم پیش بریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.