خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » ۷۰ هزار مسافر نوروزی از آثار تاریخی و طبیعت ورامین بازدید کردند

۷۰ هزار مسافر نوروزی از آثار تاریخی و طبیعت ورامین بازدید کردند

رییس دفتر میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: در طول ایام نوروز، بیش از ۷۰ هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی، گردشگری و طبیعت شهرستان ورامین بازدید کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، مجید ژاله نیا افزود: شهرستان ورامین با دارا بودن آثار تاریخی متعدد، بقاع متبرک و طبیعتی بکر همواره مقصد گردشگری بسیاری از ایران گردان و مسافران نوروزی بوده است .

وی گفت: حضور گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان ورامین نسبت به سال گذشته از رشد بسیار بیشتری برخوردار بود و بسیاری از افراد با حضور در محل آثار تاریخی نظیر مسجد جامع، برج آرامگاهی علاء الدوله و امامزاده یحیی از این آثار بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: راهنمایان میراث فرهنگی با استقرار در محل آثار تاریخی، اطلاعات جامعی در خصوص این ابنیه به گردشگران ارائه نمودند.

وی تصریح کرد: درایام نوروز ۲۸۰ خانواده مسافر در مدارس شهر ورامین و جواد آباد استقرار پیدا کردند و ۲۵۰ تخته چادر مسافرتی در مناطق مختلف شهرستان نصب گردید و از مسافران نوروزی پذیرایی شد.

وی بیان داشت: همه ساله بسیاری از مسافران نوروزی جهت بازدید از کویر مرکزی از دفتر میراث فرهنگی مجوز دریافت می کردند که امسال مسافران با استفاده از سامانه اداره کل محیط زیست استان سمنان به صورت اینترنتی مجوز دریافت کردند و نسبت به حضور در کویر مرکزی اقدام نمودند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.