خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار: باید روسای ادارات توسط مردم نقد شوند/ در سال ۹۳ عملکرد مدیران به دقت بررسی می شود

فرماندار: باید روسای ادارات توسط مردم نقد شوند/ در سال ۹۳ عملکرد مدیران به دقت بررسی می شود

khansari

فرماندار ورامین گفت: متأسفانه برخی مسئولان نماینده هم در جلسات نمی فرستند و مرتب در جلسات شرکت نمی کنند و بنده از روند برخی جلسات راضی نیستم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، ظهر امروز دوشنبه جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه ورامین با حضور محسن خوانساری فرماندار و اعضای این کمیته در سالن شهید رجایی شهرستان برگزار شد.

در این نشست محسن خوانساری با اشاره به ضرورت کارشناسی و برنامه ریزی مسئولان در سال ۱۳۹۳ اظهار داشت: از مسئولان و مدیران شهرستان انتظار می رود تا در برنامه ریزی ها به صورت کاملا علمی و کارشناسانه عمل کنند و همه مدیران و مسؤولین باید با تدابیر کارشناسانه به گونه ای عمل کنند که امید در دل مردم تازه شده و شعار تدبیر و امید دولت محقق شود.

فرماندار ورامین افزود: امروز زمان آن فرا رسیده است که همه ادارات و مسئولان از برنامه های سنتی فاصله بگیرند، امروز و در سیستم های نوین مدیریتی، سیستم ها افراد را چک می کنند و همه چیز در یک قالب و متد معین قابل بررسی و تحلیل است.

خوانساری متذکر شد: تشکیل کمیته ای برای علمی سازی مدیریت در شهرستان و استفاده ادارات و نهادهای مختلف از تجربیات و پتانسل های یکدیگر از مواردی است که باید در کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان مورد توجه قرار بگیرد.

این مسئول یادآور شد: اکنون، قدرت و دانش علمی حرف اول را در معادلات جهانی می زند و تمام کشورهایی که اکنون به عنوان قدرت در دنیا شناخته می شوند، توانسته اند در زمینه های علمی پیشرفت های قابل توجهی کسب کنند.

خوانساری عنوان داشت: تجربه نشان داده جامعه ای که نظرات دانشمندان و محققان خود را در خصوص مدیریت کشور به صورت پژوهشی به کار بسته می تواند موفقیت های بی شماری را از این راه کسب کند و امروزه در تمام دنیا شاهدیم کشورهایی به رشد و توسعه دست می یابند که مسائل علمی، تحقیقاتی و پژوهشی را محور برنامه های توسعه و آبادانی خود قرار داده اند.

فرماندار ورامین افزود: اگر برنامه ریزی علمی وجود داشته باشد، می توان فرصت ها را توسعه داده و زندگی همراه با امنیت و آرامش و اقتدار همراه با توسعه پایدار ایجاد کرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای نظم و انضباط در عملکرد مسئولان ادامه داد: بنده علاقه مند هستم که در سال ۱۳۹۳ نیز با همه مسئولانی که اکنون بر سر کار هستند، همکاری کنم اما مدیران باید توجه داشته باشند که عملکردشان به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خوانساری اضافه کرد: متأسفانه برخی از مسئولان نماینده هم در جلسات نمی فرستند و مرتب در جلسات شرکت نمی کنند و بنده از روند برخی جلسات راضی نیستم، ولی باید توجه داشته باشند که در سال ۹۳ عملکرد مدیران به دقت بررسی می شود و اگر یک روز به این نتیجه برسم که نمی توانم کار بکنم، اصلا در شهرستان نخواهم ماند.

این مسئول با اشاره به پروژه های مهم سال ۱۳۹۳ در شهرستان ورامین اظهار داشت: علاوه بر پروژه هایی که دولت در سال ۱۳۹۳ برای منطقه ورامین در نظر گرفته است، پیگیری استقرار صداو سیما، مترو و آب کشاورزی از مهمترین برنامه های مسئولان در سال پیش رو خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت نقد مسئولان توسط مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات بیان داشت: امروز باید روسای ادارات توسط مردم نقد شوند اما برخی در این زمینه ملاحظه کاری می کنند اما در سال جدید برنامه فرمانداری استفاده از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه است که باید مسائل و مشکلات مربوط به ادارات و شهرستان از طریق خبرنگاران به فرمانداری انتقال داده شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.