خانه » اخبار و رویدادها » عصام العماد به ورامین سفر می کند

عصام العماد به ورامین سفر می کند

امام جمعه موقت ورامین گفت: برای اولین بار دکتر عصام العماد؛ فردی وهابی که به مذهب حقه تشیع گرویده است، روز پنجشنبه به ورامین سفر می کند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با بیان اینکه عصام العماد روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین به سخنرانی خواهد پرداخت افزود: این استاد شیعه از ساعت ۹ صبح وارد منطقه شده و ابتدا در همایش فاطمیون در سالن ملائک قرچک سخنرانی کرده و سپس به جواد آباد رفته و ساعت ۱۰:۳۰ در مسجد اعظم جواد آباد سخنرانی می کند و  در ادامه در ساعت ۱۶ مسجد جامع خیر آباد سخنرانی کرده و در نهایت بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین حضور خواهد یافت.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه اعلام این خبر با اشاره به تلاش دشمن برای تفرقه افکنی در میان امت اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان دین اسلام به طرق مختلف در صدد ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در بین مسلمانان هستند که با کمال تاسف تا حدودی هم موفق شده اند و هر روز شاهد تخریب و ویرانی و کشتار در کشورهای مسلمان از جمله مصر، عراق، سوریه و لبنان هستیم که دشمنان با دنبال کردن این موضوع در تلاش هستند تا از گسترش بیداری اسلامی در جهان ممانعت به عمل آورند.

وی افزود: وحدت شیعه و سنی گره گشای مشکلات و بهترین راهکار مقابله با دسیسه های دشمن است و علمای شیعه و سنی باید راهکارهای دشمن شناسی و مقابله با دشمنان را برای جوانان بیان کنند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان نظام به دلیل الگوبرداری دیگر کشورهای اسلامی از انقلاب ایران همواره به دنبال ضربه زدن به ملت های مسلمان هستند و با ایجاد تفرقه در میان مذاهب مختلف کشور سعی دارند بیداری اسلامی را که از انقلاب ایران سرچشمه گرفته تحت کنترل خود قرار دهند.

محمودی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی برادران شیعه و سنی به خوبی و به دور از هرگونه مشکلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند و هرچند وهابیت سعی دارد اهل سنت را به سمت و سویی ببرد که مدنظر آنهاست تا اینگونه به اختلاف میان مسلمانان دست بزنند، لذا با هوشیاری برادران اهل سنت و شیعه به هدف خود نرسیده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فرقه وهابیت تأسیس شده استعمار انگلیس و بریتانیای کبیر است که یکی از آثار این فرقه، تخریب قبور است ولی به طور کلی هدف این فرقه، اختلاف افکنی بین مسلمان و برادر کشی است که امروزه در کشورهای اسلامی نظیر مصر، تونس، بحرین، عراق، سوریه، پاکستان و… شاهد آن هستیم.

این مسئول به برخی از فتواهای علمای وهابی اشاره و اضافه کرد: فتواهایی که علمای وهابی به اسم دین می دهند باعث تمسخر اسلام و مسلمانان در جهان می شود و بوسیله این فتاوا می خواهند اهداف خود را پیش ببرند.

وی از مردم و مسئولان خواست برای آگاهی از چهره واقعی وهابیون در برنامه سخنرانی عصام العماد در این شهرستان حضور یابند.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.