خانه » اخبار و رویدادها » شهرداری ورامین در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر تکواندو

شهرداری ورامین در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر تکواندو

tekvando

هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر تکواندو فردا در خانه تکواندو تهران پیگیری می شود و تیم شهرداری ورامین تنها با کسب یک امتیاز اولین قهرمانی خود را در لیگ برتر تکواندو جشن خواهد گرفت.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر تکواندو در حالی فردا در خانه تکواندو تهران پیگیری می شود که تیم شهرداری ورامین برای قهرمانی در لیگ فقط به یک امتیاز از سه دیدار پیش رو نیاز دارد و با توجه به عزم جدی شاگردان پیام خانلرخانی قهرمانی این دوره لیگ برتر تکواندو دور از دسترس نیست.

آنچه شانس تیم شهرداری ورامین را بالاتر می برد حریفان این تیم در هفته دوازدهم وسیزدهم است، جایی که شاگردان خانلرخانی مربی تیم ملی تکواندو ایران باید به مصاف شرکت حفاری و جوانه برود و با توجه به نتایج این دو تیم در یازده هفته گذشته، پیروزی شهرداری ورامین در دو دیدار پیش رو امری قابل پیش بینی است.

تیم تکواندو شهرداری ورامین که در فصل گذشته رقابت ها و در اولین حضور خود توانست با پیام خانلرخانی سرمربی جوان خود به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند، امسال با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند و با توجه به اینکه شهرداری ورامین اکنون در صدر جدول لیگ قرار دارد ، قهرمانی فصل دور از دسترس بازیکنان پیام خانلرخانی نیست.

شهر‌داری ورامین در دومین حضور خود در مسابقات تکواندو کشور با به خدمت گرفتن سجاد مردانی و علی شاکری در کنار بهنام اسبقی و محمد خمسه از قهرمانان جهان سعی دارد با قدرت بیشتری وارد لیگ شود به طوری که سرمربی تیم شهرداری از اکنون، قهرمانی را تنها هدف این تیم در مسابقات لیگ امسال معرفی کرده است.

پیام خانلرخانی پیش از این  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری ورامین در دوازدهمین دوره لیگ برتر تکواندو با آمادگی کامل حضور پیدا کرده است و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: تیم تکواندو شهرداری ورامین در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس،‌ تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به قوامین ناجا مقام نایب قهرمانی را به دست آورد که در مسابقات سال جاری با استفاده از برترین تکواندوکاران کشور،‌ به دنبال تصاحب کاپ قهرمانی خواهد بود.

وی بیان داشت: سطح مسابقات لیگ تکواندو بسیار بالاست و طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تیمها در همه بازی ها بهترین مبارزات خود را به نمایش بگذارند تا مدعی کسب عنوان قهرمانی باشند.

تیم شهرداری ورامین که اکنون نائب قهرمانی جام باشگاههای آسیا را یدک می کشد، مصمم است تا با قهرمانی در لیگ برت انتقام شکست از دانشگاه آزاد اسلامی در فینال جام باشگاه های آسیا را بگیرد.

هفته دوازدهم:

سلحشور – شهرداری شهر اندیشه

پاس قوامین – دانشگاه آزاد

جوانه – استیل البرز

شهرداری ورامین – شرکت ملی حفاری

هفته سیزدهم:

استیل البرز – شهرداری شهر اندیشه

سلحشور – دانشگاه آزاد

شهرداری ورامین – جوانه

ملی حفاری ایران – پاس قوامین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.