خانه » اخبار و رویدادها » نمایشگاه صنعت مبل و لوستر در ورامین گشایش یافت

نمایشگاه صنعت مبل و لوستر در ورامین گشایش یافت

81048410-5506610

پنجمین نمایشگاه صنعت مبل صنعتگران شهرستان ورامین و استان تهران در ورزشگاه تختی ورامین گشایش یافت .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه که روز دوشنبه در محل سالن ورزشی تختی ورامین برپا شده است ، صنعتگران عرصه مبل ، تولیدات خود را جهت عرضه در معرض دید علاقمندان قرار دادند .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم  گفت : در این نمایشگاه که برای پنجمین سال متوالی در ورامین برگزار می شود، بیش از ۲۴ تولید کننده محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند .

حسن میرزایی گفت : در این نمایشگاه که با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین برگزار شده دستاوردهای صنعت چوب شهرستان ورامین و استان تهران در معرض دید عموم قرار گرفته است .

وی افزود: این نمایشگاه با هدف توسعه صنعت چوب و کمک به افزایش درآمد این صنف از طریق توسعه صادرات برگزار شده است .

وی گفت : با توجه به اینکه کشور ایران در تأمین چوب از رتبه های بالایی برخوردار بوده و بسیاری از تولید کنندگان به نام و صاحب سبک در ایران مشغول به فعالیت می باشند می توانند در جذب مشتریان به خصوص در خاور میانه تلاش وافری انجام دهند .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین گفت : این نمایشگاه علاوه بر جذب مخاطبین و علاقمندان ، می تواند زمینه انتقال تجربیات تولید کنندگان به یکدیگر را فراهم کند و باعث افزایش کیفیت محصولات تولیدی گردد.

وی بیان داشت : در پنجمین نمایشکاه صنعت مبل و لوستر شهرستان ورامین ۴۰ غرفه دایر شده و تولید کنندگان محصولات خود را پائین از قیمت بازار به بازدید کنندگان عرضه می نمایند .

میرزایی اظهار داشت : در زمان برگزاری نمایشگاه ، بازرسین اداره صنعت ، معدن و تجارت در محل حضور داشته و بر روند فعالیت شرکت ها نظارت نموده و قراردادهای منعقد شده بین خریدار و فروشنده را بررسی می نمایند .

پنجمین نمایشگاه مبلمان و لوستر شهرستان ورامین به مدت پنج روز از تاریخ ۲۸ بهمن ماه سالجاری در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی واقع در میدان رازی از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان خواهد بود .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.