خانه » اخبار و رویدادها » ارز آوری ۵۵۰میلیون دلاری محصولات ورامین/ صادرات پلاستیک، بلور، سنگ، سالامبور، چرم و مواد غذایی ورامین به ۲۹ کشور جهان

ارز آوری ۵۵۰میلیون دلاری محصولات ورامین/ صادرات پلاستیک، بلور، سنگ، سالامبور، چرم و مواد غذایی ورامین به ۲۹ کشور جهان

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: پتانسیل و ظرفیت های مختلف شهرستان در زمینه های تولیدی و کشاورزی فراوان است به طوری که در سال جاری محصولات ورامین به ۲۹ کشور جهان صادر شد.

حسن میرزایی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف تولیدی، صنعتی، کشاورزی و دامپروری شهرستان ورامین اظهار داشت: شهرستان ورامین از دیرباز در زمینه های مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی و دامپروری جایگاه خاص و ویژه ای در استان تهران داشته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: اگرچه در سال های دور، شهرستان ورامین با تولیدات کشاورزی و دامپروری شناخته می شد اما امروزه این شهرستان در زمینه های مختلف تولیدی و صنعتی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی ادامه داد: سرمایه گذاران خوب، پرتلاش و باتجربه ای در زمینه های مختلف تولیدی در سطح شهرستان ورامین مشغول به فعالیت هستند.

میرزایی اضافه کرد: واحدهای تولیدی شهرستان ورامین تلاش دارند تا با استفاده از امکانات و فضای موجود، بهترین تولیدات را روانه بازار کنند و در این راستا نقش خود را در گسترش سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

۶۷ واحد تولیدی محصولات خود را به خارج از کشور صادر کردند

این مسئول با اشاره به تعداد واحدهای تولیدی فعال در سطح شهرستان ورامین گفت: در طول سال گذشته بیش از ۶۷ واحد تولیدی در بخش های مختلف صنعتی، غذایی و تولیدی، محصولات خود را علاوه بر توزیع در بازارهای مختلف کشور به برخی کشورهای جهان صادر کردند.

وی یادآور شد: محصولات تولید شده در این واحدهای تولیدی از کیفیت مطلوب و قابل توجهی برخوردار است به همین خاطر علاوه بر بازارهای داخلی، بازارهای خارجی نیز نسبت به استفاده از این محصولات تمایل نشان می دهند.

صادرات محصولات شهرستان ورامین به ۲۹ کشور جهان

میرزایی با اشاره به محصولاتی که به خارج از کشور صادر شد گفت: محصولاتی نظیر پلاستیک، بلور، سنگ های ساختمانی، سالامبور، چرم، مواد غذایی و لبنی توسط تولیدکنندگان شهرستان ورامین به کشورهای مختلف صادر شد.

این مسئول تأکید کرد: خوشبختانه در سال جاری محصولات ورامین به ۲۹ کشور جهان صادر شد که کشورهای مختلف آسیایی، کشورهای منطقه و برخی کشورهای دیگر مشتری محصولات این شهرستان بودند.

وی با اشاره به ارزآوری مناسب صادرات غیرنفتی ورامین به خارج از کشور یادآور شد: بیش از ۵۵۰ میلیون دلار محصولات شهرستان ورامین از قبیل پلاستیک، بلور، سنگ های ساختمانی، سالامبور، چرم، مواد غذایی و لبنی به خارج از کشور صادر شد و ارزآوری مناسبی را برای کشور به ارمغان آورد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.