خانه » اخبار و رویدادها » رسیدگی به امور خانواده شهدا باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

رسیدگی به امور خانواده شهدا باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

khansari

محسن خوانساری بعد از ظهر امروز در جلسه معتمدین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین، گفت: خانواده شهدا گنجینه‌ای از واقعیت‌های دوران هست سال دفاع مقدس هستند و باید از با بهره‌مندی از فیض حضور آنان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفت.

فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: خانواده معظم شاهد و ایثارگر با تربیت جوانانی ارزشمند و تقدیم آنان در راه اسلام، زمینه اعتلای فرهنگ اسلامی را در کشور فراهم کرده و آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.

وی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه جاودانه و پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا ضمن حراست و پاسداری از ارزش‌های این فرهنگ، آن را به عنوان فرهنگ معنوی و اساس فعالیت، سرلوحه کار خویش قرار دهند.

خواساری دیدار با خانواده معظم شهدا را توفیق الهی تمامی مسئولان اعلام کرد و افزود: خانواده شهدا هیچگونه نیاز مادی به مسئولان ندارند بلکه این خدمتگزاران نظام هستند که وظیفه دارند با سرکشی به آنان ضمن کسب فیض بیشتر برای ادامه خدمت در صدد رفع مشکلات آنان بر آیند.

فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان می‌باید نسبت به جمع‌آوری اطلاعات کامل از شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر اقدام کنند تا در برنامه‌ریزی‌ها بتوان از آن استفاده کرد.

خوانساری افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب به طور مستمر با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و از نزدیک نسبت به شناسایی مشکلات آنان اقدام کرده و در صدد رفع آنان بر آیند.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.