خانه » اخبار و رویدادها » انتقاد محمودی از وضعیت توزیع سبد کالا / برخی ادبیات خشن زیبنده مسئولان کشور نیست

انتقاد محمودی از وضعیت توزیع سبد کالا / برخی ادبیات خشن زیبنده مسئولان کشور نیست

13911201000589_PhotoA

امام جمعه موقت ورامین گفت: برخی رخدادهای اخیر و ادبیات خشن در سخن مسئولان زیبنده نبوده و توهین وتحقیر در شأن مدیران نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین اظهار داشت: کشوری که مهد تشیع بود و قرن ها برای تحکیم مبانی اسلام ناب، بزرگان ما خون دل ها خورده بودند، فروخته شده و فرهنگ این کشور و سیاست و اقتصاد این ملت در دست اجانب قرار گرفته بود، یهودی ها و مسیحی ها و مشرکین ثروت های این کشور را غارت می کردند و پست ترین و آلوده ترین آدم ها در رأس این حکومت قرار داشتند و بسیاری از سردرمداران حکومت، بهایی مسلک بودند.

محمودی متذکر شد: خود سران رژیم شاه تشکیل دهنده باندهای فساد، قاچاق و جنایت بودند و به اسم فرهنگ و هنر چه جنایت هایی که نمی کردند و آمریکاییها خون این ملت را در شیشه کردند و ملت ایران هنوز هم نمی داند که امام و شهدا برای این کشور چه قدم بزرگی را برداشتند، امام پرچم مبارزه با ظلم را برافراشت و امام فریاد کوبنده اش، کاخ سفید آمریکا و کاخ کرملین شوروی را ویران کرد و امام چشم و گوش ملت را باز کرده و تمام معادلات سیاسی مستکبران را بر هم ریخت.

وی اضافه کرد: امام ملت ایران را از سلطه استعمار آزاد کرد و امروز تنها کشور و ملت مستقل، ایران اسلامی است، امام اسلام ناب محمدی را به ما آموخت، امام تعهد به دین را به ما تعلیم داد، امام ایستادگی در برابر قدرتهای استکباری را نشان داده و آمریکا را به حساب نمی آورد و رهبر کبیر انقلاب با قدرت و صلابت در برابر آمریکا ایستاد و بر وحدت امت تأکید کرد.

ملت ایران با آمریکا سازش نخواهد کرد

وی عنوان کرد: ۳۵ سال است که ملت ایران در برابر آمریکاییها ایستاده و توطئه های شومشان را خنثی کرده است ولی این روزها دوباره سران آمریکا پارس می کنند که در این زمینه ذکر دو نکته ضورری است، اولا ما ضمن حمایت از فعالیت دیپلماسی دولت در مذاکرات هسته ای در چارچوب حفظ منافع ملی، از دولت انتظار داریم در برابر یاوه گویی های سران آمریکا موضع منفعلانه نداشته باشند.

محمودی بیان داشت: آنان به رییس جمهور و ملت ایران اهانت می کنند و دولت باید به این اظهارات پاسخ دندان شکن بدهد و ثانیا آمریکایی ها پس از ۳۵ سال هنوز ملت ایران را نشناخته بودند و ملت ایران استقامت و شجاعت و صلابت خود را در عمل نشان داده و در هشت سال دفاع مقدس آنروز که دستمان خالی بود، با تمام وجود به جنگ ملت ایران آمدید ولی سرافکنده شدید و ملت ایران علیرغم برخی اظهار نظرهای بزدلانه، از امام و رهبری آموخته است که هرگز با آمریکا سر سازش نخواهد داشت و مردم مومن و انقلابی ایران پاسخ اظهارات سران آمریکا را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داد.

وضعیت توزیع سبد کالا در شرائط سیاسی فعلی مناسب نیست

محمودی بیان داشت: مسئولان باید زمینه ساز اتحاد و وحدت در جامعه باشند و برخی رخدادهای اخیر و ادبیات خشن در سخن مسئولان زیبنده نیست و توهین وتحقیر در شأن مدیران نظام اسلامی نبوده و نیست، در تصمیم گیری ها در شأن ملت ایران عمل کنیم و این وضعیت توزیع سبد کالا آن هم در شرائط سیاسی موجود مناسب نیست.

این مسئول گفت: دولت هرگونه کمک را به صورت نقدی و به حساب افراد واریز کند و خود مردم مدیریت می کنند ولی این وضعیت قابل قبول نیست و باید هر چه سریعتر اصلاح شود.

برخی مسئولین به اختلاط های موجود دانشگاه ها بی توجه هستند

خطیب نماز جمعه ورامین با اشاره به ضرورت اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها اظهار داشت: تفکیک جنسیتی یکی از افتخارات ورامین است که امید است سایر مدیران دانشگاهها از این طرح الگو بگیرند زیرا تجربه و تحقیق نشان داده است که از نظر درسی، اخلاقی بر روی عملکرد دانشجویان تأثیر بسیاری می گذارد، البته برخی عناصر که خودشان در این محیط ها پرورش یافته اند و قبح برخی مسائل و روابط ناصواب ریخته شده، به این ارزش توجه ندارند.

وی افزود: امروز اختلاط های بی حساب و کتاب، خودآرایی ها و لباس های نامناسب توسط برخی دانشجویان از آفات جدی تعلیم و تربیت است و باید مسئولان به دغدغه مرجعیت توجه کنند و بدانند که گذشنگان از همینجا ضربه خوردند.

قبل از انقلاب دین محوری در دانشگاه معنا نداشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران با بیان اینکه پس از انقلاب تحولات شگرفی در حوزه آموزش عالی کشور ایجاد شد، گفت: کلیه دانشگاه های ایران پس از انقلاب توسعه یافتند.

حجت الاسلام سید صفی رمضانی که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین سخن می گفت اظهار داشت: با ورود خمینی کبیر به خاک پاک وطن، روح اسلام ناب محمدی(ص) و رهائی و مردم مداری در کالبد مردمی که سال ها با این کلمات غریب بودند دمیده شد و خمینی کبیر با ایستادگی در برابر مصائب و اهدا خون فرزندش و فرزندانش این درخت را آبیاری کرد و امیدها در دل خفته مستضعفین و محرومین را بیدار کرد.

این مسئول ادامه داد: دهه فجر ریشه تمام مناسبت های انقلاب اسلامی است و پیروزی انقلاب اسلامی معجره قرن بود و هیچ کس هم تصور نمی کرد که در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح شاه، امام راحل به پیروزی دست پیدا کند و نباید از این پیروزی به سادگی گذشت.

رمضانی عنوان کرد: انقلاب عظیم اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه وارد ۳۶ سالگی می ‌شود که این انقلاب، عظیم ‌ترین رخداد اسلامی بعد از غیبت امام عصر(عج) محسوب می‌ شود و از آن می ‌توان به عنوان بزرگ ‌ترین معجزه تاریخ معاصر نام برد که به هیچ وجه با محاسبات مادی قابل تصور نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران با تاکید بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه‌ها اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب تحولات شگرفی در حوزه آموزش عالی کشور ایجاد شد، گفت: کلیه دانشگاه های ایران پس از انقلاب توسعه یافتند.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.