خانه » اخبار و رویدادها » شهرداری ورامین به دنبال تداوم صدرنشینی/ میزبانی ورامین در هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو

شهرداری ورامین به دنبال تداوم صدرنشینی/ میزبانی ورامین در هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو

tekvando

هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو در حالی برای اولین بار در خارج از تهران و در ورامین برگزار می شود که شهرداری ورامین به دنبال تداوم صدرنشینی خود است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، هفته سوم و چهارم دور برگشت لیگ برتر تکواندو در حالی روز دوشنبه در شهر ورامین برگزار می شود که این برای اولین بار است که با نظر سازمان لیگ و تقاضای تیم شهرداری ورامین این مسابقات در مکانی خارج از خانه تکواندو تهران برگزار می شود.

تیم شهرداری ورامین با مربی ارزنده خود پیام خانلرخانی که اکنون به عنوان مربی تیم ملی تکواندو ایران نیز برگزیده شده است در این فصل از رقابت ها بسیار مقتدر نشان داده است و در صورت پیروزی در هفته سوم و چهارم در ورامین، به نزدیکی جام لیگ می رسد.

ورامین همواره حرف های زیادی در رشته تکواندو در کشور داشته است و حضور بازیکنان و مربیانی نظیر پیام خانلرخانی و داورانی نظیر لاریجانی و خدایی با سابقه قضاوت در مسابقات جهانی باعث شده است که فدراسیون به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشد.

تیم شهرداری ورامین برای این دوره از رقابتها تدارک مناسبی را دیده است و با سرمربی بومی خود پیام خانلرخانی در صدد کسب عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر تکواندو است.

تیم تکواندو شهرداری ورامین که در فصل گذشته رقابتها و در اولین حضور خود توانست با پیام خانلرخانی سرمربی جوان خود به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند، امسال با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند و قهرمانی فصل دور از دسترس بازیکنان پیام خانلرخانی نیست.

شهر‌داری ورامین با به خدمت گرفتن سجاد مردانی و علی شاکری در کنار بهنام اسبقی و محمد خمسه از قهرمانان جهان سعی دارد با قدرت بیشتری وارد لیگ شود به طوری که سرمربی تیم شهرداری از اکنون، قهرمانی را تنها هدف این تیم در مسابقات لیگ امسال معرفی کرده است.

شهرداری ورامین پیکارها بسیار خوب و طوفانی آغاز کرد و حریفان را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشت تا توانست به قهرمانی نیم فصل رقابت ها دست پیدا کند.

شاید همه نگاهها در روز دوشنبه به جدال دو تیم شهرداری ورامین تیم اول جدول با دانشگاه آزاد اسلامی تیم دوم لیگ باشد که در صورت برتری دانشگاه آزاد کار شهرداری برای رسیدن به جایگاه اول رقابت ها سخت و دشوار خواهد شد.

پیام خانلر خانی چندین بار تأکید کرده است که برخی تیم ها از مهره های قوی تر نسبت به شهرداری برخوردار هستند اما این تیم با همدلی و وحدت توانسته است بر حریفان مدعی لیگ برتری پیدا کند و جذب مهره های کارآمد در اول فصل و انگیزه و نیروی بالای جوانان این تیم رمز موفقیت شهرداری در لیگ بوده است.

از هم اکنون تماشاگران و علاقه مندان به ورزش تکواندو در ورامین منتظر حضور قهرمانان ملی کشور در سالن شهید گلعباسی این شهرستان هستند تا ضمن تشویق تیم محبوبشان، فرهنگ دیار ۱۵ خرداد را به بازیکنان و فعالان عرصه تکواندو نشان دهند.

تا ایان هفته دوم دور برگشت تیم شهرداری ورامین با ۵۴ برد، ۱۸ باخت و ۲۷ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، دانشگاه آزاد با ۴۸ برد، ۲۴ باخت و ۲۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پاس قوامین با ۳۷ برد، ۳۵ باخت و ۱۵ امتیاز رده سوم را از آن خود کرد.

گفتنی است هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در سالن ۱۲۰۰ نفری شهید گلعباسی ورامین برگزار می شود.

لازم به ذکر است تیم تکواندو شهرداری ورامین در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس،‌ تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به قوامین ناجا مقام نایب قهرمانی را به دست آورد که در مسابقات سال جاری با استفاده از برترین تکواندوکاران کشور،‌ به دنبال تصاحب کاپ قهرمانی خواهد بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.