خانه » اخبار و رویدادها » مراسم آغازین دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته دانش‌آموزی برگزار شد

مراسم آغازین دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته دانش‌آموزی برگزار شد

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/22bahaman/dahe-fajr/dahe-fajr-amoozesh-parvaresh-www-varamincity-com-(4).jpg

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، مراسم آغازین دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته دانش‌آموزی پیش از ظهر امروز با حضور محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران و برخی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و فرهنگیان ورامین در اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

مجتبی عرب عامری در این مراسم طی سخنانی با اشاره به سخنان گوهربار مقام معظم رهبری و تاکید بر لحظه شناسی گفت: با توجه به مقطع حساس کنونی در کمیته دانش‌آموزی تلاش کردیم تا برنامه‌های متنوع و پربار در دهه مبارک فجر طرح‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: نگاه ما به دهه مبارک فجر اداری و دستورالعملی نیست، نگاه آموزش و پرورش به دهه فجر اعتقادی و دینی است، جلسات متعددی در ارتباط با دهه فجر برگزار شده و مدیران مدارس در این مورد توجیه شده‌اند.

مسئول کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین مهم‌ترین برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی را جلسات مبلغان در مدارس و نشست‌های روشنگری سیاسی در ارتباط با دهه مبارک فجر، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و خاطره‌گویی است.

گفتنی است، در ادامه برنامه گروه همسرایان فجر از مدارس شهدای ۱۰ دی و محدثه شاهد به اجرای سرود پرداختند.

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/22bahaman/dahe-fajr/dahe-fajr-amoozesh-parvaresh-www-varamincity-com-(16).jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در این مراسم ضمن تقدیر از کمیته دانش‌آموزی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر آموزش و پرورش و کمیته دانش‌آموزی در مناسبت‌های انقلابی خوش درخشیده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: بنده اهل تملق نیستم اما باید نقاط قوت را گفت و تقدیر کرد، از شما عزیزان و فرهنگیان عزیز که در مناسبت‌های انقلابی زحمت کشیده‌اید به نوبه خود متشکرم.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: دهه فجر دهه بزرگی است و شما مسئولیت بزرگی به دوش می‌کشید، نظام تعلیم و تربیت مسئولیت فراوانی دارد، سال ۵۷ خود فرهنگیان و مدارس پیشگام بودند، تعدادی از دانش‌آموزان دستگیر شدند و ماه‌ها زندان رفتند، باید این خاطره‌ها را گفت، انتقال سینه به سینه پیام‌های انقلاب بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: برخی افراد که می‌گویند آزادی نیست ندیدند آن روزهایی را که در برخی از خانواده‌ها زن و شوهر جرات نداشتند به یکدیگر بگویند بالای چشم شاه ابرو است، مردم را دستگیر می‌کردند و در زمستان سرد یخ‌های حوض شهربانی را می‌شکستند و آنها را در آب یخ می‌انداختند.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت: برخی از جوانان انقلابی ماه‌ها مریض شدند و در بستر بیماری افتادند و به جرم شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باتوم خوردند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امام (ره) و شهدا موهبت بزرگی به ما دادند، کشوری که از نظر تکنولوژی، علم و صنعت عقب نگه داشته شده بود امروز به عزت و عظمتی رسیده که خواب را از چشمان استکباران جهانی ربوده است.

حجت الاسلام محمودی انقلاب اسلامی را انقلابی الهی خواند و گفت: گرامیداشت دهه فجر اقدامی الهی است، امروز وظیفه ما و شما و تبیین این موارد به جوانان است،جوانان ما مورد هجوم شبکه‌های ماهواره‌ای هستند و نیاز به روشنگری و پاسخ به شبهات دارند و این وظیفه شما است.

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/22bahaman/dahe-fajr/dahe-fajr-amoozesh-parvaresh-www-varamincity-com-(10).jpg

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.