خانه » اخبار و رویدادها » انتقاد فرمانده انتظامی شرق تهران از عدم اختصاص زمین//حاضرم با گذاشتن صندوق از مردم کمک بگیرم

انتقاد فرمانده انتظامی شرق تهران از عدم اختصاص زمین//حاضرم با گذاشتن صندوق از مردم کمک بگیرم

81013307-5452355

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ؛ سردار سیروس فتحی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین گفت: اگرمسئولین شهرستان ورامین برای خرید زمین مورد نیاز استقرار فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران پولی ندارند حاضرم در نماز جمعه ورامین حضور پیدا کنم و با گذاشتن صندوق از مردم کمک بگیرم تا بتوانم پول خرید این زمین را تأمین نمایم .

وی اظهار داشت: وقتی به عملکرد دو سال و نیم گذشته فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران نگاه می کنیم، می بینیم که از زمان استقرار این فرماندهی خدمات شایانی در تأمین امنیت به هفت شهرستان حوزه این فرماندهی ارائه شده است .

سردار فتحی یادآور شد: مرکزیت فرماندهی ویژه شرق استان تهران به امید ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین و حرکت به سمت استان شدن این منطقه در این شهرستان مستقر گردید و فعالیت آن در حد استان صورت گرفته است .

وی افزود: هم اکنون از گردنه گدوک در شهرستان فیروزکوه تا آخرین نقطه از شهرستان ورامین در حوزه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران قرار دارد، اعتبارتی که جذب این فرماندهی شده از بسیاری از استان ها بیشتر است ولی در خصوص اساسی ترین نیاز آن یعنی تأمین زمین استقرار ستاد این فرماندهی هنوز کاری انجام نشده و در نقطه اول قرار داریم .

سردار فتحی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران پنج ماه پس از این فرماندهی انتظامی شرق فعالیت خود را آغاز کرد، از اعتبارات نیز استفاده ای نکرد ولی ساختمان ستاد آن در مراحل پایانی کار قرار دارد .

وی افزود: فرماندهی نیروی انتظامی برای مساعدت با مسوولین شهرستان ورامین حاضر شده اند تا ۲ میلیارد تومان از هزینه خرید این زمین را تأمین نماید چون استقرار این فرماندهی در ورامین حق مردم این شهرستان است و تأخیر در استقرار این فرماندهی باعث می شود تا حق دیگر شهرستان ها ضایع شود .

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: عدم استقرار فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران باعث شده ۵۱ درصد از امکانات و نفرات مورد نیاز فرماندهی و معاونت های تخصصی جذب این فرماندهی نشود.

وی تصریح کرد: پس از گذشت سه سال از استقرار فرماندهی ویژه شرق استان تهران در ورامین هنوز درگیر زمین ستاد هستیم و کار به جایی رسیده که حاضر شدیم که ساختمان های موجود را بفروشیم تا بتوانیم هزینه ساخت و ساز ساختمان جدید را تأمین کنیم.

سردار فتحی بیان داشت: ضرب العجل تعیین شده برای استقرار فرماندهی ویژه در ورامین به اتمام رسیده و این امر باید تعیین تکلیف شود، اگر امروز مسوولین شهرستان حرکتی را برای تأمین این زمین انجام ندهند مجبوریم فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران را از ورامین به شهرستان های دیگر منتقل کنیم که هم زمین و هم اعتبارات ساخت ستاد فرماندهی را تأمین نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.