خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » چرا شهردار جوادآباد معرفی نمی شود؟

چرا شهردار جوادآباد معرفی نمی شود؟

 

امام جمعه شهر جواد آباد از توابع شهرستان ورامین گفت : تأخیر شورای اسلامی در انتخاب شهردار موجب نارضایتی مردم جواد آباد شده است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با گذشت ماه ها از فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هنوز شهردار جدید جواد آباد معرفی نشده است .

وی با ذکر اینکه جواد آباد از بسیاری از امکانات اولیه که اغلب شهرهای کشور از آن برخوردار می باشند محروم است گفت: تأخیر در انتخاب شهردار به این محرومیت دامن می زند.

وی تصریح کرد : هر روز که انتخاب شهردار در جوادآباد به تأخیر می افتد مشکلات مردم و شهر بیشتر می شود .

رییس شورای اسلامی شهر جواد آباد در خصوص انتخاب شهردار به خبرنگار ایرنا گفت : شورای اسلامی شهر جواد آباد مهرماه گذشته منتخب خود را جهت صدور حکم به استانداری تهران معرفی کرد که عللی چون بازنشسته بودن وی باعث تاخیر و عدم صدور حکم شد.

عبدالعظیم اردستانی افزود: اعضای شورای اسلامی در روزهای اخیر با بررسی برنامه ها ، سوابق و کارنامه اجرایی افراد مد نظر تلاش دارند تا هر چه سریعتر بهترین فرد را برای تصدی پست شهرداری جواد آباد انتخاب و به استانداری معرفی کنند .

بخشدار جوادآباد نیز در این خصوص گفت : اعضای شورای اسلامی شهر ، امروز شنبه با برگزاری جلسه فوق العاده نسبت به انتخاب بهترین گزینه جهت تصدی شهرداری این شهر اقدام کنند .

سعید بختیاری گفت : شهر جواد آباد از زیرساخت های لازم جهت توسعه ، عمران و آبادانی برخوردار است و در صورت برنامه ریزی مناسب و جهت دهی به امکانات موجود ، می توان شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر آن بود .

وی اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال با انتخاب شهردار مشکل مردم و پرسنل شهرداری برطرف و خدمت رسانی به شهروندان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد .

شهر پنج هزار نفری جواد آباد در ۲۰ کیلومتری جنوب ورامین واقع شده است .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.