خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » امام جمعه موقت : آل سعود و وهابیت به پایان خود نزدیک شده‌اند

امام جمعه موقت : آل سعود و وهابیت به پایان خود نزدیک شده‌اند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: کشاورزان عزیز شغل خود را مقدس ببینند و به عنوان یک عبادت به شغل خود بنگرند، درستکار باشند و حقوق واجب الهی را بپذیرند و بقیه را به خدا واگذار کنند و خدا خود برکت می‌دهد.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر اهمیت فقه‌التجاره متذکر شد: یکی از راه‌های کسب درآمد مسائل شرعی تجارت است، کاسب‌ها آداب کسبشان را بدانند، از آداب تجارت در نظر گرفتن رضای خدا در خرید و فروش است، در روایات داریم الکاسب الحبیب‌الله، کاسب دوست خداست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از آداب تجارت در روایات این است که اگر مشتری جنسی را خرید و پشیمان شد، سخت‌گیری نکنید، توصیه دیگر یادگیری صنعت و حرفه است، در قرآن کریم برخی از پیامبرانی که در زمینه صنعت وارد شدند از جمله حضرت نوح (ع) مورد تقدیر قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: صنعت کشتی‌سازی صنعت مهمی است، حضرت نوح (ع) آن روز این صنعت را به امر پروردگار آموخت، حضرت داود (ع) پیامبر خدا می‌فرمایند و به سود خدا ساختن زره را به او (داود پیامبر) آموختیم تا در جنگ شما را حفظ کند.

لزوم اتحاد میان مسلمین

امام جمعه موقت ورامین در خطبه دوم نماز جمعه نیز پس از توصیه همگان به تقوای الهی عنوان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان کشور و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی نکات مهمی در بر داشت، اسلام دین وحدت است و تمام دستورات اسلام وحدت‌آفرین است، زبان دینی همه مسلمانان یک زبان است، ولی دست‌های نفاق و عوامل نفوذی دشمن نگذاشتند آنچه که باید اجرا می‌شد اجرا شود.

محمودی ادامه داد: امروز بهترین و ثروتمندترین و حساس‌ترین سرزمین‌های جهان به دست مسلمانان جهان است، ولی چه شده است که در عراق، میانمار، پاکستان، لبنان و فلسطین و سایر بلاد اسلامی به راحتی خون مسلمانان را می‌ریزند، اگر چه در میان مذاهب اسلامی اختلاف وجود دارد، ولی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب فرمودند مسلمانان به مشترکات خود بیندیشند و اتحاد را حفظ کنند.

آل‌سعود به پایان خود نزدیک می‌شود

 امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: پیش‌بینی صاحبنظران سیاسی این است که با این رفتارهای زشت آل سعود و وهابیت به پایان خود نزدیک می‌شوند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: اقدام موهن دبیرکل سازمان ملل در پس گرفتن دعوت از ایران اسلامی را محکوم می‌کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.