خانه » اخبار و رویدادها » نژادفلاح خواستار حمایت شورای شهر ورامین از ورزش شد

نژادفلاح خواستار حمایت شورای شهر ورامین از ورزش شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران خواستار حمایت شورای اسلامی شهر ورامین از ورزش شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، امیر نژادفلاح صبح امروز در سفر یک روزه به ورامین به دیدار اعضای شورای شهر این شهر رفت.

این جلسه با حضور اعضای شورای شهر و علی حیدریان شهردار ورامین انجام شد.

اعضای شورای شهر ورامین در این نشست به بیان مشکلات ورزش مانند نبود زیرساخت‌های مناسب برای ورزش ورامین پرداختند و از نژادفلاح خواستار توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به شهرستان ورامین با توجه به جمعیت و پتانسیل خوبی که در این شهرستان وجود دارد، شدند.

جعفر اردستانی، عضو شورای اسلامی شهر ورامین به بیان عدم پوشش مناسب رسانه‌ها نسبت به شهرستان‌های استان تهران پرداخت و بیان داشت: شهرستان‌های استان تهران در زیر سایه تهران قرار گرفتند و این موضوع خود باعث سرخوردگی ورزشکاران و قهرمانان ما می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر ورامین در همین راستا عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان باید نقشه راهبردی خود را ارائه کند تا شورای اسلامی شهر ورامین بتواند در سال ۹۳ برای ورزش برنامه خوبی را فراهم آورد و اعضای شورا بدانند که چه کمکی را می‌توانند به ورزش شهر انجام دهند.

اردستانی در ادامه با تشکر از مجید بذرافشان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: از زمانی که بذرافشان در راس ورزش ورامین قرار گرفته شوک خوبی به هیئت‌های ورزشی ما وارد شده است و این خود جای تقدیر دارد.

نژاد فلاح، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران بیان داشت: شورای اسلامی شهر ورامین باید ورزش را حمایت کند.

وی در همین راستا بیان داشت: مردم ورامین همیشه در صحنه بوده‌اند چه در زمان انقلاب و یا در زمان جنگ و حالا هم در ۹ دی ۸۸ و البته در حال حاضر نیز در ورزش بین شهرستان‌های استان تهران یک سر و گردن از شهرستان‌های دیگر بالاتر هستند و باید این ورزشکاران و قهرمانان حمایت شوند.

علی حیدریان، شهردار ورامین عنوان کرد: من خودم به ورزش علاقه دارم و با ورزش بیگانه نیستم و کارهایی که از دست ما برآید حتماً انجام می‌دهیم به‌عنوان نمونه برای قهرمانی نیم فصل تیم تکواندو شهرداری ورامین مراسم تجلیل برگزار می‌کنیم و پوشش رسانه‌ای هم می‌دهیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.