خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران افتتاح شد

دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران افتتاح شد

80991412-5416016

دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران روز یکشنبه با حضور قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افتتاح شد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ،فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در این مراسم گفت:شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر به عهده دارد.

سردار سیروس فتحی گفت:مهمترین وظیفه این شورا فراهم کردن زمینه مبارزه فراگیر و قاطع با اقدامات غیر قانونی مرتبط با مواد مخدر از جمله تریاک و مواد روانگردان و مبارزه با عرضه آن در سطح هر استان است .

وی از شناسایی اموال منقول و غیر منقول قاچاقچیان ،ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی استانی، بررسی پیشنهادات رسیده و ارائه نظر کارشناسی به شورا ، فراهم آوردن زمینه های علمی و مالی برای ادامه فعالیت شورا برای مبارزه با مواد مخدر و همایش های تخصصی از دیگر اهداف تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یاد کرد .

فتحی یکی از مهمترین راههای عملی مبارزه با مواد مخدر را بهره گیری از تجارب و ظرفیت های دانشگاهیان یاد کرد.

وی تصریح کرد:خوشبختانه با تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین موفق شده ایم تا تشکیلات منسجمی را همراه با راه اندازی کمیته های تخصصی به وجود آوریم و در این راستا از تجربیات افراد خبره و نیز انرژی جوانان تحصیل کرده و مستعد جهت کارآمدی بیشتر بهره خواهیم برد .

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت:یکی از اقدامات شورا بررسی علل موفقیت استان های دیگر در امر مبارزه با مواد مخدر است تا با بهره گیری از تجربیات آنان بتوانیم برنامه های خود را در قالب هفتگی ، ماهیانه و فصلی برای رسیدن به جایگاه مطلوب طراحی و اجرا کنیم .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.