خانه » اخبار و رویدادها » خدمت بی منت تنها راه جبران اعتماد مردم به اعضای شورای اسلامی است

خدمت بی منت تنها راه جبران اعتماد مردم به اعضای شورای اسلامی است

farmandarivaramin

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ارائه خدمت بی منت به مردم تنها راه جبران اعتمادی است که مردم به اعضای شوراهای اسلامی کرده اند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ،  محسن خوانساری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر جوادآباد از توابع شهرستان ورامین گفت: شورای اسلامی نهادی برآمده از بطن مردم است و باید خدمت رسانی به آنان را سرلوحه کار خود قرار دهد .

وی افزود: مردم باحضور پرشور و حماسی خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، به اعضاء شورا اعتماد کرده اند و این افراد باید با خدمت رسانی بی منت به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، اعتماد آنان را جبران نمایند .

وی گفت: تمامی امکانات شهر باید در جهت رفاه و آسایش مردم استفاده شود و اعضاء نباید از این امکانات در جهت منابع برخی از افراد و یا جریانات استفاده نمایند .

وی بیان داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا از جایگاه بسیار ویژه ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار می باشند و اعضاء شورای اسلامی باید با رفتار و تصمیم سازی های مناسب این شأن و جایگاه را حفظ نمایند .

وی اظهار داشت: سرنوشت مردم شهر به دست اعضاء شورای شهر سپرده شده و اعضاء باید با درایت و بهره گیری از نظرات نخبگان و افراد صاحب نظر، زمینه را برای رشد و توسعه همه جانبه شهر جواد آباد که از قابلیت های بالقوه ای برخوردار است فراهم کنند.

خوانساری از اعضاء شورای اسلامی شهر جوادآباد خواست تا با تدوین برنامه ای جامع ، روند رشد و توسعه این شهر را تسریع بخشند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.