خانه » اخبار و رویدادها » مومنی‌فر: دشمن در هر روشی برای دشمنی محکوم به شکست است

مومنی‌فر: دشمن در هر روشی برای دشمنی محکوم به شکست است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین با اشاره به توطئه دشمنان نظام در سال ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ تمام دشمنان انقلاب را گردهم جمع کرده بود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، صبح امروز مراسم گرامیداشت ۹ دی ماه، روز بصیرت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و ، علی حیدریان شهردار ورامین، محمد کاشانی رئیس اداره حفظ و نشر آثار دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران، محسن ممیزی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، سید محسن رضایی و محمد شیرکوند از اعضاء شورای اسلامی شهر ورامین و جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در دانشکده عفاف این دانشگاه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالگرد عملیات شهدای کربلا ۴ اظهار داشت: روزهای خدا به خودی خود تفاوتی با یکدیگر ندارند، این ما انسان‌ها هستیم که با اعمال و رفتار خود برخی روزها را از دیگر روزها متمایز می‌کنیم، ۱۵ خرداد سال ۴۲ یکی از این روزها است، ۹ دی ماه ۸۸ هم نمونه‌ای دیگر از روزهای برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی است.

مرتضی مومنی‌فر گفت: من نمی‌خواهم از اعتراض عده‌ای نسبت به رأیشان صحبت کنم، این عده که قبل از خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ خرداد مقام معظم رهبری اعتراضاتی داشتند هدف سخنرانی بنده نیستند، روی صحبت من با افرادی است که آن فاجعه روز عاشورا را رقم زدند، مخاطب من آن فتنه گرانی هستند که با القای یک دروغ بزرگ قصد ساقط کردن نظام اسلامی قدرتمند ایران را داشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ تمام دشمنان انقلاب را گرد هم جمع کرده بود اما مردم انقلابی و بسیجی ایران اسلامی در ۹ دی بساط تمام این فرصت طلبان و فتنه‌گران را برچیدند.

مومنی‌فر با بیان اینکه اکثر افرادی که ۹ دی را خلق کردند از اقشار متوسط رو به پایین مالی کشور بودند، گفت: سرمایه دار و قشر مرفه یا در ۹ دی نبود و یا درصد بسیار کمی را تشکیل می‌داد، به همین دلیل دشمن در پی ضربه زدن به اقشار متوسط درآمدی جامعه است و می‌خواهد این پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی را به تهدید تبدیل کند، دلیل تحریم‌های شدید علیه نظام و کشور ما نیز همین است.

این مقام نظامی ادامه داد: دشمن می‌خواهد اقشار کف میدان ۹ دی ۸۸ را که ولی نعمت نظام هستند با تحریم ها و فشارهای اقتصادی به تهدید علیه نظام مبدل سازد.

وی سوء مدیریت اقتصادی را عامل افزایش فشار اقتصادی موجود دانست و گفت: رهبر انقلاب پیشگیری این مشکل را قبلاً کرده بودند و به مسئولان وقت توصیه‌های جدی اقتصادی کردند، اگر مسئولان به فرمایشات رهبری جامه عمل می‌پوشاندند امروز این اوضاع را نداشتیم، اما دشمنان بدانند این مردم به خاطر شکم انقلاب نکردند که حال بخواهند از انقلاب خود فاصله بگیرند،مردم ما مردم رمضان و محرم و صفر هستند.

مومنی‌فر افزود: به همین دلیل دشمن هر روشی را برگزیند به ناچار محکوم به شکست است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.