خانه » اخبار و رویدادها » خوانساری: تعادل بین عرضه و تقاضای کالا، مشکلات مردم را رفع می کند

خوانساری: تعادل بین عرضه و تقاضای کالا، مشکلات مردم را رفع می کند

farmandari-varamin11-300x225

فرماندار ورامین گفت: ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای کالاهای مورد نیاز مردم ، مشکلات آنان را در دستیابی به مایحتاج عمومی برطرف می کند .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ، محسن خوانساری روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود : شهرستان ورامین از ظرفیت و توانمندی های بالایی در تولید و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم برخوردار است و باید از این ظرفیت در جهت ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا کالا به خصوص کالاهای مصرفی مردم استفاده کرد .

وی گفت :اعضاء ستاد تنظیم بازار باید شخصا به بحث نظارت مستمر بر عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نظارت داشته باشند، کوتاهی دراین زمینه از هیچ شخصی پذیرفتنی نیست .

وی اظهار داشت : توجه به مسائلی نظیر ایجاد مرکز عرضه مستقیم دام توسط شهرداری و شورای اسلامی ، ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه کالا به منظور سهولت دستیابی مردم با مایحتاج عمومی و نظارت مستمر بر عرضه کالا از جمله مسائلی است که باید مورد پیگیری مسوولین قرار گیرد .

وی تأکید کرد : با نزدیک شدن به ایام پایانی سال ، نظارت مستمر بر عرضه کالا باید بیشتر شود زیرا نظات مستمر می تواند زمینه ایجادآرامش در بازار مصرف را فراهم نماید .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت : بازرسین اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین در طول ماه جاری ۴۲۵ واحد صنفی را مورد بازرسی دادند که از این تعداد ۳۰۴ واحد متخلف شناخته شدند .

حسن میرزایی گفت : برای متخلفین پرونده ای با ارزش یک میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده اند .

وی افزود : همچنین در طی یک ماه گذشته ۵۶۰ واحد صنفی نانوایی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد ۹۵ واحد به دلیل کم فروشی ، گران فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی متخلف شناخته شده اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.