خانه » اخبار و رویدادها » خوانساری: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد

خوانساری: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد

farmandari-varamin-bazdid-farmandar-8

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ محسن خوانساری روز شنبه در جریان بازدید از پروژه های عمرانی بخش جواد آباد از توابع شهرستان ورامین گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام به عنوان یک تکلیف برای مسوولین محسوب می شود و باید تلاش کرد تا با همدلی زمینه این مهم فراهم شده و مردم از منافع این پروژه ها بهره مند شوند.

وی گفت: خدمت رسانی به مردم در سایه تلاش و همدلی مسوولین میسر می شود و این همدلی باعث می شود که طرح های اولویت دار شهرستان که منافع بیشتری را عاید مردم می نماید سریعتر به بهره برداری رسد.

وی با اشاره به لزوم تکمیل جاده ورامین به آب باریک گفت: جاده ورامین به آب باریک به دلیل تأمین مسیر دسترسی به شهرک صنعتی چرمشهر و نیز دسترسی جنوبورامین به جاده قم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تکمیل آن می تواند ضمن کاهش مشکلات روستائیان، زمینه را برای رشد و توسعه فعالیت شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه فراهم نماید .

وی همچنین به لزوم اجرای پروژه آنتن دسترسی جواد آباد به مسیر قم – گرمسار تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح می تواند شهر جواد آباد و شهرستان ورامین را از بن بست خارج نموده و مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان را فراهم نماید .

خوانساری از مسوولین خواست تا با بررسی موانع اجرای پروژه های نیمه تمام و نیز توجه به اولویت های شهرستان ، زمینه را برای تکمیل آنها فراهم نمایند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.