خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: تنها راه مقابله با دشمن تکیه بر توان داخلی است

فرماندار ورامین: تنها راه مقابله با دشمن تکیه بر توان داخلی است

 farmandari-varamin4-300x200

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت : تنها راه مقابله با دشمن ،این است که دست بر زانوی خود بگذاریم و بر توان داخلی خود تکیه داشته باشیم .

محسن خوانساری روز پنجشنبه در دیدار با تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان گفت : جنگ و مبارزه با استکبار جهانی هیچ گاه پایان نمی پذیرد زیرا دشمنی استکبار با ایران به دلیل دشمنی با اسلام است و جنگ بین حق و کفر هیچ گاه پایان نمی پذیرد.

وی افزود : دشمنی استکبار جهانی با ایران به این دلیل است که ایران به عنوان الگویی برای کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی تبدیل شده و این امر می تواند منافع آنان را در جهان به خطر بیاندازد.

وی گفت : دشمن هیچ گاه نمی خواهد که ایران به رشد و بالندگی رسیده و به فن آوری هایی که به برکت خون شهدایی چون شهیدان هسته ای حاصل شده دست پیدا نماید ولی مردم ایران ثابت خواهند کرد که تحریم ها برای آنان توفیقی خواهد شد که بتوانند روی پای خود ایستاده و خودکفا شوند .

وی بیان داشت : اعمال تحریم های ناجوانمردانه از سوی استکبار جهانی باید به عنوان یک فرصت تلقی شود، فرصتی که باعث شود به گونه ای عمل نمائیم که به جای اتکا به درآمد نفت، به تولید و توان داخلی تکیه نمائیم .

وی تصریح کرد : امروز زمانی است که باید به توان عظیم داخل کشور تکیه نموده و با حمایت از بخش تولید و رفع موانع و مشکلات این بخش، زمینه را برای خودکفایی در تمام امور فراهم نمائیم .

خوانساری اظهار داشت: به فرموده امام راحل استکبار جهانی هیچ گاه با ما نمی سازد و امروز نیز همین واقعیت جاری است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که به مذاکرات امیدی ندارند، ما نیز تمام سعی و توان خود را به توان داخلی معطوف می کنیم تا بتوانیم با اتکا به این امر موانع و مشکلات داخلی را برطرف نموده و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی نمائیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.