خانه » اخبار و رویدادها » دستور معاون اول رییس جمهور برای تسریع در ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین

دستور معاون اول رییس جمهور برای تسریع در ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین

IMG10112027

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: معاون اول رییس جمهور دستور تسریع در ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین را صادر کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر،  سید حسین نقوی حسینی با اشاره به دیدار شب گذشته اش با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، اظهار داشت: در قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، مردم این منطقه ارادت خود به انقلاب و ارزشهای اسلامی را نشان دادند و عده ای از مردم در پل باقرآباد جان خود را در راه امام فدا کردند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا افزود: در دولت گذشته چندین مصوبه در خصوص این مناطق به تصویب رسید اما عملیاتی نشد که از دولت یازدهم انتظار می رود که نسبت به تحقق این وعده ها تلاش موثری را صورت دهند.

وی ادامه داد: فرمانداری ویژه ورامین در دولت نهم و دهم تصویب شد اما همچنان برای اجرا، ابلاغ نشده است و مردم منطقه ورامین انتظار دارند که این مصوبه هرچه زودتر اجرایی شود.

نقوی اضافه کرد: احداث متروی ورامین، پیشوا و قرچک به تهران یکی دیگر از مصوبات دولت گذشته بود اما هنوز مردم منطقه نتوانسته اند از این امکان بهره ببرند.

این مسئول تأکید کرد: به دلیل کمبود امکانات دولتی، باید از ظرفیت فاینانس چین در سال ۹۳ استفاده شده و برای  تکمیل این پروژه حیاتی اقدامات لازم صورت گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در این دیدار به احداث بیمارستان قرچک و اختصاص حق آبه سد ماملو به ورامین نیز مسائلی مطرح شد، گفت: در این زمینه خواستار توجه مسئولان دولتی به این دو مسئله شدیم.

وی اعلام کرد: اسحاق جهانگیری نیز در این دیدار با اشاره به رویکرد دولت یازدهم در تکمیل پروژه های عمرانی باقی مانده در کشور، بررسی اختصاص فاینانس چین برای تکمیل پروژه متروی ورامین را به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور سپرد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین معاون اول رییس جمهور دستور رسیدگی برای ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین را صادر کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.