خانه » اخبار و رویدادها » دیدارهای سرپرست فرمانداری ورامین در هفته جاری

دیدارهای سرپرست فرمانداری ورامین در هفته جاری

80939946-5289199

صبح شنبه محسن خوانساری سرپرست فرمانداری ورامین با روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های شهرستان ورامین دیدار کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین در این دیدار که در دفتر فرماندار ورامین برگزار شد محسن خوانساری سرپرست فرمانداری ورامین ضمن تقدیر از زحمات اداره ارشاد اسلامی در خصوص برپایی مراسم تعزیه در سطح شهرستان گفت: با توجه به قدمت و سابقه خوب تعزیه در شهرستان ورامین باید برنامه ریزی جامعی از جانب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر تعزیه در ایام مختلف و به خصوص ماه صفر انجام گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به استقرار سرپرستی مطبوعات و همچنین حضور خبرنگاران و مطبوعات فعال شهرستانی هر ماه گزارشی از اخبار مندرج شهرستان در رسانه ها توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهیه و به فرمانداری ارسال شود.

سرپرست فرمانداری ورامین گفت: مسأله فرهنگ یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن بپردازیم و به همین منظور می بایست با هم اندیشی همه مسؤولین و دست اندرکاران حوزه فرهنگ در سطح شهرستان، مسائل و مشکلات پیش روی این حوزه بررسی و مرتفع گردد.

وی گفت: باید تدبیری اتخاذ شود که با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان سال و یا اوایل سال آینده نمایشگاه کتاب در سطح شهرستان برگزار شود.

لازم به ذکر است در این جلسه مسائل و مشکلات پیش روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های شهرستان و همچنین مسائل فرهنگی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

باید با تمام توان و حضور میدانی در عرصه خدمت رسانی تکلیف خود را نسبت به مردم و نظام اسلامی ادا نماییم

صبح یکشنبه محسن خوانساری سرپرست فرمانداری ورامین با روسای ادارات راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی شهرستان ورامین دیدار کرد.

محسن خوانساری سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در این دیدار گفت: اصلی ترین فعالیت اقتصادی منطقه مرتبط به فعالیت های کشاورزی است و در واقع معیشت قشر عظیمی از مردم شهرستان وابسته به کشاورزی است.

وی ادامه داد: برنامه های دولت مبتنی بر تولید و ساخت درونی کشور است و کشاورزی به عنوان یکی از ارکان اصلی در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

سرپرست فرمانداری ورامین افزود: به فضل خدا در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری شده، به همت مردم حماسه سیاسی با شکوهی رقم خورد و امروز نوبت به ما مسؤولین است که با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت ها حماسه ای اقتصادی خلق نماییم.

در پایان محسن خوانساری ضمن تقدیر از خدمات ادارات راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: فرصت خدمت در حال سپری شدن است و باید با تمام توان و حضور میدانی در عرصه خدمت رسانی، تکلیف خود را نسبت به مردم و نظام اسلامی ادا نماییم.

تجلیل از مقام شامخ شهدا یکی از تکالیف اصلی مسؤولین است

پیش از ظهر یکشنبه روسای ادارات ورزش و جوانان و تامین اجتماعی با محسن خوانساری سرپرست فرمانداری ورامین دیدار کردند.

در این دیدار محسن خوانساری سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: با توجه به حضور تیم های شاخص لیگ برتری در شهرستان که در رشته های مختلف همچون والیبال و تکواندو و خیلی رشته های دیگر برای شهرستان ورامین افتخار کسب می کنند باید توجه ویژه ای به جوانان و بخصوص ورزش صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای ورزشکار که در برنامه های آتی اداره ورزش و جوانان ذکر شده بود، اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شهدا یکی از تکالیف اصلی مسؤولین است و باید به بهترین شکل این یادواره و دیگر یادواره های شهدا در سطح شهرستان برگزار شود.

سرپرست فرمانداری ورامین در خصوص لزوم تعامل هر چه بیشتر بین ادارات شهرستان گفت: دستگاه های خدماتی و هر یک از ادارات شهرستان بطور طبیعی با برخی ادارات دیگر ارتباط کاری دارند که باید با برگزاری جلسات منظم بین این ادارات روند خدمت رسانی به مردم تسهیل شود.

دغدغه اصلی ما پرداختن به مسائل فرهنگی شهرستان است

صبح دوشنبه محسن خوانساری سرپرست فرمانداری ورامین با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین دیدار کرد.

 محسن خوانساری در این دیدار که در دفتر فرماندار ورامین برگزار شد گفت: قصد ما و همه مسؤولین خدمت به مردم فهیم شهرستان است.

وی افزود: حفظ کیان و جایگاه عظیم روحانیت از اهداف اصلی ما بوده و دغدغه اصلی ما پرداختن به مسائل فرهنگی شهرستان است.

سرپرست فرمانداری ورامین با اشاره به لزوم شناسایی و رفع معضلات شهرستان افزود: اساسا ورامین شهرستانی فرهنگی است و در کشور با نام ۱۵ خرداد معروف است و باید کارهای فرهنگی در خور شأن این مردم انجام شود.

خوانساری ادامه داد: مردم ورامین همواره پیرو روحانیت و ولایت بوده و هستند و در طول تاریخ ولایتمداری خود را بارها به اثبات رسانده اند.

وی گفت: امروز روحانیت متعهد و بصیر پرچم دار فرهنگ و به تعبیر مقام معظم رهبری عمارهای جامعه روحانیون هستند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.