خانه » اخبار و رویدادها » پیکر مادر شهیدان قبادی تشییع شد

پیکر مادر شهیدان قبادی تشییع شد

IMG16132656

در میان حزن و اندوه مردم شهید پرور ورامین، پیکر مادر شهیدان ناصر، بهروز و محمد قبادی نمین تشییع شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، عصر امروز پیکر پاک مرحومه سیاره محرمی نمین مادر شهیدان بهروز، محمد و ناصر قبادی نمین با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ، سید حسین هاشمی استاندار تهران، حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه شهرقدس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، دکتر سید حسین نقوی حسینی ، محسن خوانساری فرماندار ورامین، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پرسنل و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم شهید پرور ورامین در میان حزن  و اندوه دوستداران انقلاب تشییع شد.

 

مراسم تشییع مادر شهیدان قبادی نمین از مقابل منزل آن مرحومه در خیابان اسماعیلی آغاز شد و در طول مسیر نیز مردم ولایتمدار ورامین با سر دادن شعارهای انقلابی، پیوند خود را با آرمان های شهدا به نمایش گذاشتند.

مردم ورامین با حضور در میدان امام حسین(ع)  نماز میت را به امامت آیت الله سید مرتضی محمودی اقامه کردند.

 

امام جمعه ورامین در سخنانی در این مراسم اظهار داشت: مرگ واقعه ای است که برای همه انسان ها پدید خواهد آمد و روزی همه ما باید از این دنیا به جهان آخرت برویم.

 

محمودی افزود: انسان سعادتمند آن است که پس از مرگش، همه از آن به نیکی یاد کنند و حقیقتا مادر شهیدان قبادی نمین و حاج جبرییل قبادی از این خصوصیت برخوردار بودند.

 

وی ادامه داد: این بانوی مومنه با تأسی به اهل بیت(ع)، سه فرزند برومند خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کرد و قطعا دارای اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: پدر شهیدان قبادی نیز از انسان های مومن و متدین ورامین بود که در راه انقلاب، بهترین سرمایه های خود را تقدیم کرد.

 

پس از اقامه نماز، مردم ورامین پیکر مادر شهیدان قبادی را تا گلزار شهدای حسین رضا تشییع کردند و مرحومه سیاره محرمی نمین در کنار همسر وفادارش آرام گرفت.

 

مرحومه سیاره محرمی نمین عصر روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 

گفتنی است حاج جبرییل قبادی نمین پدر شهیدان ناصر، بهروز و محمد قبادی نیز در مردادماه، پس از تحمل درد و رنج بیماری دعوت حق را لبیک گفت و با تشییع باشکوه مردم ورامین در گلزار شهدای حسین رضا آرام گرفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.