خانه » اخبار و رویدادها » مراسم معارفه فرماندار جدید ورامین برگزار شد

مراسم معارفه فرماندار جدید ورامین برگزار شد

IMG10550329

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، عصر امروز مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان ورامین با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ، دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، مسئولان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری ورامین برگزار شد.

ورامین خاستگاه انقلاب است

استاندار تهران در این مراسم با اشاره به سابقه تاریخی مردم ورامین در انقلاب اسلامی اظهار داشت: ورامین شهرستانی ویژه است زیرا به دلیل حضور کفن پوشان ورامین در ۱۵خرداد ۱۳۴۲ به عنوان خاستگاه انقلاب مطرح است و از طرف دیگر با توجه به وجود زمین های حاصلخیز در این منطقه به عنوان یکی از قطب های کشاورزی استان به حساب می آید.

سید حسین هاشمی افزود: فرمانداران استان تهران بر اساس شاخص های مشخصی انتخاب شدند و سعی شده است تا افراد توانمند و مدیر در سمت فرمانداری شهرستان های استان تهران قرار بگیرند.

فرمانداران بر اساس توانایی خود وعده بدهند

وی ادامه داد: فرمانداران باید بر اساس توانایی مدیریتی خود وعده دهند و باید فرمانداران قولی را به مردم بدهند که قابلیت اجرا شدن داشته باشد.

هاشمی اضافه کرد: مسئولان نباید وعده های آرمانی و غیر قابل اجرا به مردم بدهند زیرا توسعه فقط در سایه برنامه ریزی به دست خواهد آمد.

این مسئول عنوان داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز اول با فرمانداران استان تهران اتمام حجت کردم که حق کاندیداتوری در انتخابات آینده شهرستان تحت مدیریت خود را ندارند.

استاندار تهران بیان داشت: ملت ایران در ۲۴ خرداد، با حضور در انتخابات، حماسه سیاسی را محقق کرد و امروز وظیفه مسئولان است که در جهت تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند.

وی یادآور شد: برای تحقق حماسه اقتصادی باید به بخش خصوصی فرصت بیشتری را داد و نقش این بخش باید در اقتصاد کشور پررنگ تر شود.

هاشمی تأکید کرد: اکنون پانصد هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که این مبلغ دو برابر بودجه سالیانه کشور است.

در این مراسم از زحمات سید جمال جلیلی قدردانی و محسن خوانساری به عنوان فرماندار جدید ورامین منصوب شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.