خانه » اخبار و رویدادها » محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین شد

محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین شد

 farmandari

سید حسین هاشمی استاندار تهران روز چهارشنبه احکام فرمانداران ورامین،قرچک و پیشوا را ابلاغ کرد.

به گزارش ورامن سیتی به نقل از روابط عمومی استانداری تهران ، این احکام چهارشنبه به فرمانداری های شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا ابلاغ و بزودی آیین معارفه این افراد برگزار می شود.

بر این اساس این احکام ،محسن خوانساری که در کارنامه خود فرمانداری شهرستان لاهیجان را در سال های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۶ را دارد به عنوان سرپرست فرمانداری ورامین جایگزین سید جمال جلیلی خواهد شد .

همچنین ولی الله صدیق که در سوابق کاری خود ریاست آموزش و پرورش قرچک و فعالیت در شهرداری تهران را دارد به عنوان سرپرست فرمانداری قرچک جایگزین رضا ریاحی خواهد شد .

علاوه بر این عباس ملکوتی خواه به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا جایگزین بهرام ستاری خواهد شد .

ملکوتی خواه پیش ازاین بعنوان بخشدار پیشوا مشغول به کار بوده است .

همچنین فارس نوشت : محسن خوانساری طی حکمی از سوی سید حسین هاشمی، استاندار تهران به‌ عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین منصوب شد.

سید حسین هاشمی در حکم مسئولیت خوانساری پس از معرفی وی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در بخشی از حکم آورده است: امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به کارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید و در خدمت به مردم منطقه که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، موفق و موید باشید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.