خانه » اخبار و رویدادها » نانوایی سیار در شهرستان ورامین مستقر شد

نانوایی سیار در شهرستان ورامین مستقر شد

نخستین نانوایی سیار در شهرستان ورامین مستقر شد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، این نانوایی سیار در چارچوب اجرای مانور پدافند غیرعامل و در به منظور تهیه مایحتاج ضروری مردم در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی در شهرستان ورامین مستقر گردید و به مدت سه ساعت اقدام به پخت نان و عرضه رایگان آن بین مردم نمود .

رئیس اداره غله شهرستان ورامین در حاشیه این برنامه گفت: این نانوایی نخستین دستگاه نانوایی سیار شهرستان ورامین است که همزمان با هفته پدافند غیرعامل برای این شهرستان تهیه شده و امروز به منظور اعلام آمادگی جهت رفع نیازهای ضروری شهروندان اقدام به پخت نان نمود .

محمد گلدستانی افزود : این نانوایی مجهز به مخازن سوخت و آب ، سرویس بهداشتی ، محل استراحت کارگران ، دستگاه آماده سازی خمیر و تنور سیار است که می تواند به صورت شبانه روزی به کار خود ادامه دهد .

وی اظهار داشت : حداقل زمان آماده سازی این نانوایی سیار از زمان حمل تا پخت نان یک ساعت می باشد که این زمان می در صورت بروز حوادث برای دستیابی مردم به نان بسیار مطلوب می باشد .

وی گفت : در برگزاری مانور امروز بیش از ۶۰۰ قرص نان در این نانوایی پخت شده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت .

وی تصریح کرد : اداره غله شهرستان ورامین از ذخیره لازم آرد برخوردار است و در صورت بروز حوادث غیر مترقبه این آمادگی را دارد که به صورت شبانه روزی نسبت به تهیه نان مورد نیاز مردم اقدام نماید .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.