خانه » اخبار و رویدادها » واقعه غدیر در ورامین بازسازی می شود

واقعه غدیر در ورامین بازسازی می شود

فرمانده سپاه ناحیه ورامین از بازسازی واقعه غدیر برای مردم شهرستان به همت این ناحیه خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، سرهنگ مرتضی مومنی فر با  تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر از بزرگترین و ارزشمندترین اعیاد مسلمانان است که در این روز به فرمان خداوند متعال، ولایت امیرالمومنین(ع) توسط نبی مکرم اسلام به مردم ابلاغ شد و دین اسلام کامل گردید.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین افزود: عید غدیر خم فرصتی گرانبها برای بازخوانی واقعه غدیر و انتشار مبانی اهل بیت عصمت و طهارت است و لازم است تا تمامی مسلمانان بویژه شیعیان با مطالعه بیشتر فرهنگ غدیر، بعنوان مبلغ مکتب اهل بیت عصمت و طهارت تلاش کنند.

وی عنوان کرد: استفاده از ابزارهای نوین و جذاب بهترین راه برای انتقال واقعه غدیر به مردم بویژه نسل جوان و نوجوان است.

مومنی ادامه داد: باید سعی شود تا در هدف گذاری برنامه های غدیر به نسل سوم انقلاب و جوانان این مرز و بوم توجه ویژه و خاص صورت گیرد، زیرا این عزیزان آینده سازان نظام اسلامی هستند که باید با مبانی مکتب اهل بیت آشنایی کافی داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: برای اولین در شهرستان ورامین و به همت سپاه این ناحیه واقعه غدیر با استفاده از بازیگران و هنرمندان تئاتر شهرستان ورامین و استان تهران بازسازی می شود.

وی بیان داشت: این برنامه روزهای پنجشنبه دوم  و جمعه سوم آبان ماه در خیابان آزادگان روبروی اداره آموزش و پرورش ورامین به اجرا درخواهد آمد و سعی شده تا با استفاده از بازیگران با تجربه زمینه انتقال مفاهیم غدیر بیش از پیش فراهم شود.

مومنی تأکید کرد: به منظور آسایش شهروندان عزیز روزهای تعطیل برای بازسازی این واقعه بزرگ در نظر گرفته شده است تا شهروندان بیشتری بتوانند از این برنامه مفید استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین عنوان کرد: این برنامه با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از هنرمندان، بسیجیان، مردم و مسوولان برگزار و طی آن واقعه غدیر خم و خطبه پیامبرگرامی اسلام به تصویر کشیده خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.